jojr Skrevet Januar 5, 2013 Skrevet Januar 5, 2013 Et xenon lys virker ikke, blinker svakt når lysene settes på Hva kan være galt, er det eventuelt tenner eller sikring. Noen som har opplevd dette. Det er en E39 2001 mod med orginale xenon på nærlys. Har prøvd forskjellige pærer så ikke den som er noe galt med.
jojr Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 ingen som har forslag til hva det kan være?
Re4lP0wer Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Jeg hadde et lignende problem. Og da var det tenneren som var gåen!
jojr Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 Ballast tenker jeg. ':) er jeg litt korttenkt nå, hva mener du med ballast?
mbruer Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Den firkanta klossen som ledningen du kobler pæra til kommer fra.. Den det står Hella på. Eneste firkanta klossen som sitter montert på lampa.. Og siden du har prøvd flere pærer og det fortsatt ikke virker. Så er det den boksen/tenneren/ballasten.. Bare å bytte den så er alt i orden.
Setromen Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Hva heter xenonpæra som sitter i e39 nærlys?
lasseln Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 Hva heter xenonpæra som sitter i e39 nærlys? D2S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå