piter Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 hei Noen som vet om sider/steder man får kjøpt e30 karosseri deler? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Koed.no, gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Eller schmiedmann. Gode rabatter for medlemmer i Club e30meet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 Er ute etter gulv deler, å det har ikke de. Vet ikke om noen lager det lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Tror ikke det er noen. Flere år siden jeg så de delene selv. Holder på å fullføre reparasjoner i gulvet selv i disse dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 hmm, spør om det ikke lages lenger. får se om jeg finner et brukbart gulv i en anna e30 og ta fra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Du får sjekke noen huggere, men e30 har "alltid" rust på de faste punktene. Nye plater er nok det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 ja får gjøre det men i gulvet så er det så mye avstivere som er vansklige å lage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 det er utrolig hva du klarer forme med gummihammer og div treklosser og planker! er bare å gå løs og prøve, stål koster ikke mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 spør om jeg ikke må prøve det for det er jo en del kanaler i gulvet som må være der; for de stiver vell en del i gulvet? 1mm plate fra biltema, er det noe å bruke? eller tynnere, eller tykkere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Jeg bruker 0.9mm som regel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Jeg kjøpte 07 fra Biltema mener jeg. Hvor skal du kappe? Hadde et profil og en bøy jeg måtte lage. Slik så det ut i dag. Første gang jeg gjorde noe sånt, gikk noen forsøk, men tror resultatet ble godt nok. Malte hele gulvet som du kanskje ser. Kun brukt hammer, tvinge og noen klosser for å forme. Men er kjipere profiler andre steder i gulvet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 det der ble jo bra men problemet mitt er at det er så mange småe hull i hele gulvet.. slike hull som kommer fra innsia, over neste hele gulvet.. 2-5mm i diameter, mange av de. så hele plata der de i baksete har føtene, så må nesten hele guvet byttes på høyre side. åsså et stor hull der da også er det litt på venstre sia frems i gulvet, men ikke så mye bak på gulvet på venstre side. men bilen er rustfri ellers, det som er litt rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Ser du har rust der hvor jeg bytta hvertfall. Helt standard. Kommer av den firkanta boksen på undersiden... De andre er jo greie å fikse også kanskje? Bare kapp ut så rett som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
piter Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 men det er så mange småe hull, men skal nok få fiksa det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå