summitjohnsen Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 strålenge:) men den var nå merkverdig høy ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Fikk en SSM på forumet til og flashe hjernen! -Ny mapp på tenning/bensin og VANOS (ca 15-30hk mer) -Fjerning av EWSII -Fjerning av fart sperre -Alpha-N mapp (kan kjøre uten luftmasse måler) -Orginal turtallsperre på 7600rpm Noen som gjør dette på 3.0 litern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 strålenge:) men den var nå merkverdig høy ? Hehe, ja den er løfta opp foran og bak på bilde, men alt er orginalt så høy er den når den står på bakken også Fikk en SSM på forumet til og flashe hjernen! -Ny mapp på tenning/bensin og VANOS (ca 15-30hk mer) -Fjerning av EWSII -Fjerning av fart sperre -Alpha-N mapp (kan kjøre uten luftmasse måler) -Orginal turtallsperre på 7600rpm Noen som gjør dette på 3.0 litern? Det veit jeg ikke, send SSM en pm så får du fort svar på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Ting ser rotete og jævelig ut, men gidder ikke bryne meg på å legge opp ting slik det skal ligge når den omtrent skal ribbes igjen i motorrom for å få litt annen lakk! ) Fikk også en finfin pakke i går! Gleder meg noe til påskeferien nå så jeg kan begynne og rette bilen og få litt ny fresh farge på den! GOD HELG! : )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Woooop,endelig kom det litt deler fra koed! nå skal det bli bil ja.. Var en tur i harryland også! 12 brett + basskasse og 4 i bilen, fikk faen meg alt inn til sluttt! Er ellers ikke så mye å oppdatere om da jeg bare venter på at påsken skal komme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 En liten tease! Felg: 9"x17 ET20 Dekk: 205/40-17 Mandag starter jeg på bilen, blir noen updates hver dag, så følg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2013 Da var påsken kommet og begynte litt smått på bilen i dag, fikk byttet hjulbue på venstre side, sveiset 2 rusthull under baklyktene, demontert litt og rettet bakluke! litt bilderrr Kuttet ut gammel hjulbue! Pussa det reint, var litt rustent! Arbeidsplassen! Falsing av skjerm, overlappet det nye hjulbuen. Nesten ferdig! hahha! ferdig sveiset og limt med 3M karosseri lim! Litt demontering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 fine greier! vanskelig å bytte sånn hjulbue eller? hel sveise du viten på eller bare punkter? Bare åkomme å ta min å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Fint prosjekt, jako må følge med her sliter med å få bmwen jeg kjøpte av deg til å starte. den har stått litt i vinter Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Flott arbeid! Hvilken felger er det?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 fine greier! vanskelig å bytte sånn hjulbue eller? hel sveise du viten på eller bare punkter? Bare åkomme å ta min å! Neh, starte i riktig retning så er det ganske enkelt og fort gjort punktet med ca lillefinger avstand fra vært punkt også lim på innsiden og over sveisen! Fint prosjekt, jako må følge med her sliter med å få bmwen jeg kjøpte av deg til å starte. den har stått litt i vinter Marius Blir nok bra til slutt! Uff, høres ikke bra ut håper den fyrer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet Mars 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2013 Dagens arbeid! booooolk på bagasjen! Nesten ferdig punktet hjulbue H.side Ferdig sparklet og pusset! Begynner å bli mindre og mindre deler på bilen!;p Bakskjermen var fææl og bulkete, skulle nesten bare byttet hele bakskjermen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 fint arbeid:D Hvordan limer du på innsiden som du sier? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 fint arbeid:D Hvordan limer du på innsiden som du sier? :s Limer den nye buen i den gamle platen i karrosseriet legger lim på begge platene og klæsjer det på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Mars 27, 2013 Share Skrevet Mars 27, 2013 Er det gs retro felger du har kjøpt eller? Meget like på mine=P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå