Panama Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Du vinner DEFINITVT 1.premie i å lage salgsanonse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Du vinner DEFINITVT 1.premie i å lage salgsanonse! Jeg elsker denne kommentaren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakkeMohammed Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Du vinner DEFINITVT 1.premie i å lage salgsanonse! Jeg elsker denne kommentaren... hahahaha +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panama Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Nyyyyyyydelig bil! Er ikke norsk regga denne sikkert? Er det denna som er orginalt en 524td? Syns jeg har sett en bygge tråd om denne for en stund tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panama Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 Jeg vet ikke hvor sikkert i Norge. http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1759889 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panama Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Ingen er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Må få ut mer info som hører med til en salgsannonse. Utrolig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Kan den registreres i Norge? Har den papirer? Feil og mangler? Hvor er bilen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panama Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Må få ut mer info som hører med til en salgsannonse. Utrolig pen bil! Svært detaljert beskrivelse og bilder av ombyggingen http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1759889 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panama Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Kan den registreres i Norge? Har den papirer? Feil og mangler? Hvor er bilen nå? Jeg vet ikke hva registreringen i Norge. Den har papirer 524i i Latvia. nå er bilen i garage i Latvia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Ja, men en prosjekttråd er ikkje ei salgsannonse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panama Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Dette prosjektet har blitt fullført Jeg tenker på å starte et annet prosjekt med E28, og det trenger penger. Derfor er denne bilen for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå