HiJack Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 På min 320d må jeg bruke knappen på nøkkelen (eller nøkkelen i låsen) for å åpne bagasjeluken. Skal det være sånn, eller skal det gå an å åpne bagasjeluken så lenge bilen er åpen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Så lenge bilen er åpen så skal du kunnebruke bryteren. Tipper sentrallås motoren din er gåen baki der eller ledningsbrudd i overgang bil og bakluke. Skjer ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 du har en mikrobryter under gripelisten på koffertlokket som åpner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiJack Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Så lenge bilen er åpen så skal du kunnebruke bryteren. Tipper sentrallås motoren din er gåen baki der eller ledningsbrudd i overgang bil og bakluke. Skjer ofte. Hører at motoren åpner låsen når jeg trykker på knappen på nøkkelen. Hvorfor har vi denne knappen forresten, når luka egentlig skal være opplåst når resten av bilen er det? Men det kan være som du sier, ledningsbrudd overgang bil og bakluke. Takk for svar, skal sjekke dette mspec: Ja, må bruke denne etter jeg har "låst opp" luken ved å trykke på knappen på nøkkelen. Mulig det var litt flåsete forklart fra min side, men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Januar 9, 2013 Share Skrevet Januar 9, 2013 den knappen er som handtaket til en dør? så lenge bilen er ulåst må du bruke denne knappen for å åpne luken.som en dør må du bruke handtaket for å åpne døren selv om den er ulåst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiJack Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 den knappen er som handtaket til en dør? så lenge bilen er ulåst må du bruke denne knappen for å åpne luken.som en dør må du bruke handtaket for å åpne døren selv om den er ulåst Mulig jeg forklarte meg litt flåsete her Det jeg i bunn og grunn lurer på, er om at det skal gå an å åpne bakluken (ved å bruke "håndtaket" på luka UTEN å bruke nøkkelen når resten av bilen er låst opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå