///m-tech/// Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Hei! Lurer da på hvilke felger som går på E30 med 330mm k-sport bremser? Vil ha felger uten å kjøre spacer Takker for svar.
FTE Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Hva lurer du på da? Hvor store de må være, innpress, bredde? Noen spesielle type felger du tenker på? Skrudde felger (3-delte) har som regel dårligere plass innvendig. Tipper du må ha 18" uten at jeg skal si det sikkert. Innpress er jeg ikke sikker på hvordan blir med K-sport, men hvis navet ikke flyttes ut, kan du vel få plass til 9" ET +6 og oppover.
///m-tech/// Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Det er 17" det er snakk om. Er innpress jeg lurer på, kan ikke ha bredere enn 8" felg pga wisefab og felgene stikker for langt ut. Det jeg da lurer på er om det er noen her på forumet som har en E30 med k-sport bremsekit, som kjører med felger som er smalere enn 8" og uten spacer. Hvilken felg og innpress bruker den personen da? Håper det var forståelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå