Hansuno Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Fyyy! Detta kommer til å bli rått!!! Effekt håper du på?
tinnsoldaten Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Fyyy! Detta kommer til å bli rått!!! Effekt håper du på? Ingen som vet enda , de nye turboene har enda ikke vært i benken med bil med full pakke. Men 550 whp kanskje 600whp , bare gjetting basert på tilsvarende turbo oppgraderinger og effekt. 0-100 ca 3,5 sec 0-200 ca 10 sec kvartmilen på 10 skal være mulig...
Hansuno Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Fyyy! Detta kommer til å bli rått!!! Effekt håper du på? Ingen som vet enda , de nye turboene har enda ikke vært i benken med bil med full pakke. Men 550 whp kanskje 600whp , bare gjetting basert på tilsvarende turbo oppgraderinger og effekt. 0-100 ca 3,5 sec 0-200 ca 10 sec kvartmilen på 10 skal være mulig... Burde bli bra det:) Teoretiske tidet? Eller får du så godt feste at det er mulig?
tinnsoldaten Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 Fyyy! Detta kommer til å bli rått!!! Effekt håper du på? Ingen som vet enda , de nye turboene har enda ikke vært i benken med bil med full pakke. Men 550 whp kanskje 600whp , bare gjetting basert på tilsvarende turbo oppgraderinger og effekt. 0-100 ca 3,5 sec 0-200 ca 10 sec kvartmilen på 10 skal være mulig... Burde bli bra det:) Teoretiske tidet? Eller får du så godt feste at det er mulig? se fra 2:18 , 19 psi ladetrykk , samme kasse som min. I tillegg til dette er mine turboer hakket vassere enn RB sine , pluss det kommer på en portet stage 3 topp fra VAC motorsport. Ladetrykk vi kommer til å ende opp med er mellom 22-25 psi. Kanskje en modifisering på luftveiene fra filter til turboer også. Bildet nede til venstre viser forbedrings potensiale.
tinnsoldaten Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Skrevet Januar 27, 2013 Litt service på Diverter ventilene , forgasser olje som anbefalt var ikke så bra. En tykkere og seigere olje gikk mye bedre og litt sliping av O-ringer. Blir tid til litt vedlikehold og service mens nye deler seiler over dammen... ca 4 uker frem blir det liv.
tinnsoldaten Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Skrevet Januar 27, 2013 Ønskelisten : Når blokken kommer i hus og sesongen starter så er dette på menyen: Råder fra Carillo Smidde stempler fra CP med termal coating her og der forsterket ditt og datt. Rådelager av ypperste klasse. Når dette skal snekres i sammen så skal eg ha med meg en proff , tar ingen sjanser med hjertet til beistet Vært en drøm i mange år å bygge min egen motor... endelig ser det ut til at det kan bli virkelighet ...
rmb.bmw Skrevet Januar 27, 2013 Skrevet Januar 27, 2013 WOW dette er et rått prosjekt. Bra at noen endelig gjør noe med E9X serien her inne, Supert :D:D:D
John90 Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Sinnsykt. Blir noe og se etter i bergensområdet denne!
tinnsoldaten Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 Noen som kan skaffe methanol ?
sydenfareren Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 Fantastisk. Endelig laget du en skikkelig tråd om bilen Stor forskjell på luftintakene???
wicky124 Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Husk å betale avgiftene da Men fyfaen for ett prosjekt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå