Henrik... Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 LM-kapittelet er over og forbi... Haha. LM er aldri feil på en bil med race look. tidløst Men samma det, trådstarter gjør som han vil, var bare et forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Et forslag til farge: lysbrun...og fyll opp felgkanten med sort/hvite klistermerker Det kan bli kult, er jo såpass langt unna standard fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modecar gtr Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Er det ikke en fordel å ha tak og vindu opp når man pusser? Hele interiøret ditt ser jo dekket ut i støv? [/quotet har jo taket på mens jeg pusser men tro meg blir fort støvete når man må pusse så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modecar gtr Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Et forslag til farge: lysbrun...og fyll opp felgkanten med sort/hvite klistermerker Det kan bli kult, er jo såpass langt unna standard fra før lysbrun er jo en flott farge det men husker ikke navnet på den fargen jeg hørte om som var veldigt inn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Andre felger hadde vel sitti godt over 10cm inni hjulbuene med denne breddinga, så den bør vel ha slike hjul den har. Får vel ikke LM med 20cm bred kant. Bremsene dine burde det dog være gjort noe med, da de ser ut som er på størrelse med en hermetikkboks inni de felgene der Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Et forslag til farge: lysbrun...og fyll opp felgkanten med sort/hvite klistermerker Det kan bli kult, er jo såpass langt unna standard fra før lysbrun er jo en flott farge det men husker ikke navnet på den fargen jeg hørte om som var veldigt inn nå. Marrakesch brun? (usikker på hvordan det skrives) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 lå ikke denne bilen på finn.no for en stund siden? automote bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modecar gtr Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 lå ikke denne bilen på finn.no for en stund siden? automote bil? nei det var automote sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 syntes dem var ganske så like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modecar gtr Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Andre felger hadde vel sitti godt over 10cm inni hjulbuene med denne breddinga, så den bør vel ha slike hjul den har. Får vel ikke LM med 20cm bred kant.Bremsene dine burde det dog være gjort noe med, da de ser ut som er på størrelse med en hermetikkboks inni de felgene der Følger med videre hehe ja det kommer må bare sørge får å få lakk på den nå ,vintern er lang å go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modecar gtr Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 syntes dem var ganske så like nei det er jo ikke så rart jeg har jo felgene fra dems bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
modecar gtr Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Et forslag til farge: lysbrun...og fyll opp felgkanten med sort/hvite klistermerker Det kan bli kult, er jo såpass langt unna standard fra før lysbrun er jo en flott farge det men husker ikke navnet på den fargen jeg hørte om som var veldigt inn nå. Marrakesch brun? (usikker på hvordan det skrives) ja det var det. flott farge vurdert den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adyton Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Dette var tøft, liker at noen tør å ta'n helt ut og bygge hva de liker best ... Ønsker deg lykke til videre, og følger med i spenning. Mvh Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koenig_e36 Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Hei!Er ny her og har et lite spørsmål jeg lurer på. Om man bruker det breddekittet du har, er det noe som må godkjennes hos biltilsynet? Om det må gjøres er det vanskelig? På forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå