Stonescream Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Hei, skal skifte toppdekselpakningen på min m54b22 og ville bare være sikker på at jeg skifter alt jeg bør skifte når jeg likevel holder på. Ser at gsbildeler har det de kaller: Toppdekselpakning sett org http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 2&type=new Bør jeg i tillegg kjøpe noe annet når jeg holder på der? Har tennplugger som jeg tenkte jeg skulle skifte når jeg skrur ut de gamle likevel. bør skruene byttes feks?
bmwmann24 Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Pakningsett og plugger gjør susen, jeg tror du bytter de skruene ved behov. Er ikke som strekkbolter(toppen) Så de kan du nok bruke omat og omat:=) Jeg har ikke hittil hatt behov for å skifte de ut.
Stonescream Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 oki, takk for svar. Da blir det kjøp og skuring i jobbgarasja en kveld om jeg våger. Vi har flytta til nytt bygg og sikkert ikke lov å mekke her. Var ikke det i forrige heller, men "var ikke så farlig" da.
bmwmann24 Skrevet Januar 7, 2013 Skrevet Januar 7, 2013 Hehe, kjenner igjen det. Husk å si at du har krav på flere advarsler før de gir deg fyken:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå