Jørgen Lie Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Vurderer salg av min R6 grunnet overgang til større sykkel med bedre plass til 2.stk og oppakking. Sykkelen er meget godt holdt, og forholdsvis lite kjørt, med ca 3000km i året siden ny. Jeg kjørte opp våren 2012, og har kjørt den ca 5000km forrige sesong. Meget lettkjørt og fin nybegynnersykkel. Bakdekket er kjørt ca 4000km, og fremdekket ble byttet før den ble satt til vinterlagring. Utstyr: Youshimura effektanlegg med fin lyd Girindikator Små blinklys foran Led baklykt med integrert blinklys Tankveske kan følge med Velteknotter Egotrip-deksel Orginaldeler som eksosanlegg, vindskjerm og skiltholder/blinklys følger med. Sykkelen vil få full service med olje og filterbytte når jeg kommer meg hjem fra sjøen. Prisantydning: 65.000,- eller bud omkring der. Send pm ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Hmmm! Mulighet for å lagre til våren om du får cash? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Ja, sykkelen står tørt og godt lagret på depostøtte, innelåst, så det er ingen problemer med å la den stå der den står nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Bilder tatt i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå