E39_Cato Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Ønsker og kjøpe ett bra e34 karosseri. (Må være org 6er) og med minst mulig rust. Gjerne en som har vært delebil da det skal bygges M5 fra bunnen av. Må være norsk og uten gjeld!. Noen som har dette i vestfold traktene? Kan evt bytte i en v6 cosworth motor med datasprut, girkasse og ellers det som skal til for og funke i bil.. Om det skulle vært interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 jeg har en 88 520 som har hvert komplett ombygd til m5 3,8. altså med absolutt alt fra m5. jeg kjøpte den uten motor men har montert en m50 b25 som nå står i og den er kjørbar. meget bra for rust. flekk under tanklokk og en liten på hver hjulbue. strøkne jekkfester under.diamant sort med breifront. kan det være int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2013 Pris snakker vi? Er på kalt etter så billig som mulig da jeg henter komplett bil selv også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Januar 7, 2013 Share Skrevet Januar 7, 2013 Aha.denne er så bra att jeg vil ha 35 for den .men du trenger bare sette i m 5 motor her da så har du m5:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå