lienback Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Har et problem med min e34. Den skal inn på eu etterkontroll og jeg ville ikke levere den inn med en liten bagatell. Lysene mine skrur seg av og på automatisk når jeg kjører. Tar jeg av lysene går dem ikke på med det første, må kjøre litt så plutselig går dem på. Kan dette vær jordingsfeil? Isåfall hvordan fikser jeg det? Har sjekket alle sikkringene i motorrommet, og det er ingen sikkringer som er slått ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusen Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 hadde noe av det samme problemet på en av mine forrige biler, var dog ikke BMW, men da var det releet som hadde tatt kvelden. Men da ville ikke lysene gå av, måtte ta ut og inn releet etter hver gang jeg kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Vis du har noen bekjente med E34 prøv å lån lysmodulen for å se om det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2013 Ja skal høre med en kompis. Noe annet det kan vær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Relè eller kabelbrudd muligens? Vanskelig å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Høres ut som lysmodulen (LKM), som Julianv nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Det var lysmodulen! Dårlig kontakt, så den tar sikkert kvelden snart:( mye koster en lkm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 hvor får jeg tak i en lkm? finner den ikke på gs bildeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Ny LKM er ganske dyrt (2k+?), men du kan jo alltids handle en brukt fra en delebil her på forumet. Ellers skal lysmodulen være på GS, da jeg har sett den der før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 ah okey Finne en brukt her inne på bimmers, men stikker først bort på knoksen og ser om det er en der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Har du ikke tilgang til loddebolt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngve_bmw Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 ah okey Finne en brukt her inne på bimmers, men stikker først bort på knoksen og ser om det er en der Var en e34/e30 der på lørdag (så den bare på avstand) og en veldig tidlig e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå