Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har handlet meg en e34 vogn:)) den er dønn orginal nå, men lurte på om noen har noen tips til BILLIG styling og tips som gjør at bilen blir seende bedre ut? sotet vinduer, angel eyes og senk er skrevet ned. noe mer som kunne blitt tøft?

Skrevet

Heisann og gratulerer med e34:)

Jeg har blant annet handlet smoked angel eyes, smoked tåkelys, smoked blinklys. Har også sotet baklyktene som ble meeeget bra. Vær så snill og ikke sett på bodykit! Skal hive på senkesett i helgen, kan sende deg bilder av hvordan det ser ut :) 60mm forann og 40mm bak. Har også kjøpt meg 18" bbs rs replica felger til den, 9,5" bredde bak og 8,5" bredde forann. viewtopic.php?f=10&t=247833 her har du link om du vil se hvordan baklyktene ble :)

Spørs jo hvilken farge bilen din er men å lakkere nyrene svarte er også heftig syns jeg :)

Skrevet

Jeg har blant annet handlet smoked angel eyes, smoked tåkelys, smoked blinklys. Har også sotet baklyktene som ble meeeget bra. Vær så snill og ikke sett på bodykit! Skal hive på senkesett i helgen, kan sende deg bilder av hvordan det ser ut :) 60mm forann og 40mm bak. Har også kjøpt meg 18" bbs rs replica felger til den, 9,5" bredde bak og 8,5" bredde forann. http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=247833 her har du link om du vil se hvordan baklyktene ble :)

Spørs jo hvilken farge bilen din er men å lakkere nyrene svarte er også heftig syns jeg :)

Bilen er lyse grå, ja. har tenkt litt på soting av baklyktene. brukte du bare spraysoting eller?

Tenkte også på oransje angel eyes, og ikke den standard blå typen:) Felger tar jeg etterhvert, koster fort litt penger nytt det:) men får låne noe borbet felger av en kompis kanskje, får se:) Ja, sleng gjerne over ett bilde åssen det blir seende ut med 40/60mm. planer om å få godkjent dette også?

Skrevet

Jeg har blant annet handlet smoked angel eyes, smoked tåkelys, smoked blinklys. Har også sotet baklyktene som ble meeeget bra. Vær så snill og ikke sett på bodykit! Skal hive på senkesett i helgen, kan sende deg bilder av hvordan det ser ut :) 60mm forann og 40mm bak. Har også kjøpt meg 18" bbs rs replica felger til den, 9,5" bredde bak og 8,5" bredde forann. viewtopic.php?f=10&t=247833 her har du link om du vil se hvordan baklyktene ble :)

Bilen er lyse grå, ja. har tenkt litt på soting av baklyktene. brukte du bare spraysoting eller?

Tenkte også på oransje angel eyes, og ikke den standard blå typen:) Felger tar jeg etterhvert, koster fort litt penger nytt det:) men får låne noe borbet felger av en kompis kanskje, får se:) Ja, sleng gjerne over ett bilde åssen det blir seende ut med 40/60mm. planer om å få godkjent dette også?

Nei er vanlig sotefilm :) ja skal få det godkjent, har tuv papirer så det eneste som trengs er hjulstillingskontroll så blir det godkjent, har bare kjedelige 15" vinterfelger på nå så blir jo ikke kult med senk nå da men men :) de felgene jeg kjøpte kostet bare 4800 ferdig frakta til norge fra forhandler i England

Skrevet
Det var ikke galt det! åssen nettside var dette?:))

http://www.bmautosport.co.uk/showroom/i ... _24_149_69

Sendte betaling på kvelden og morningen etter var de sendt med sporingsnummer og hele pakken :) hyggelig fyr det der.

njææ, er ute etter få eiker og MASSE kant jeg :D vet ikke om non nettsider som selger slikt?

Ligger ute en del felger på http://www.stanceworks.com hvis du trykker på forum, så wheels for sale så 5x120 tråden :D

Borbet felger har MASSE kant :) men er finest med liten kant forann og stor kant bak spør du meg

Skrevet

Stryk AE lykter, soting av alt man kan sote osv. BILLIG og bilen ser bedre ut uten. Moderat senk og noen fine felger så er man mer eller mindre i mål med en pen E34 :)

Skrevet
Stryk AE lykter, soting av alt man kan sote osv. BILLIG og bilen ser bedre ut uten. Moderat senk og noen fine felger så er man mer eller mindre i mål med en pen E34 :)

Soting av frontlykter foran tenker du på? blinkers og alt? kanskje noe å tenkte på! :) Har det seg ikke slik at det selges sotspray og sotsprayfjerner også, om man ombestemmer seg?

Skrevet

Har ingen anelse om slik spray finnes. Kanskje jeg formulert meg litt dårlig, men prøvde å si at du burde ungå slik samt AE lykter osv osv. :P Litt senk, og noen pene felger, så er igunnen det nok for å få en fin E34. Sotespray, mørke vinduer, AE etc. blir mer harry, synes jeg. Men det er min mening. Det er din bil, og som man sier er samken som baken, todelt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...