Mreggen123 Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Har ingen anelse om slik spray finnes. Kanskje jeg formulert meg litt dårlig, men prøvde å si at du burde ungå slik samt AE lykter osv osv. Litt senk, og noen pene felger, så er igunnen det nok for å få en fin E34. Sotespray, mørke vinduer, AE etc. blir mer harry, synes jeg. Men det er min mening. Det er din bil, og som man sier er samken som baken, todelt soting av lykter og vinduer og AE, samt senking var planen ja. felger tar jeg bare med tiden:) Takker for svar!
Sindre Dahl Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Har ingen anelse om slik spray finnes. Kanskje jeg formulert meg litt dårlig, men prøvde å si at du burde ungå slik samt AE lykter osv osv. Litt senk, og noen pene felger, så er igunnen det nok for å få en fin E34. Sotespray, mørke vinduer, AE etc. blir mer harry, synes jeg. Men det er min mening. Det er din bil, og som man sier er samken som baken, todelt Ja enig med deg men trenger ikke overdive heller smoked lykter er ikke svarte, det er bare litt mørkere enn orginalt så tror det vil bli fint jeg men som du sier, smaken er som baken.
Sindre Dahl Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Har ingen anelse om slik spray finnes. Kanskje jeg formulert meg litt dårlig, men prøvde å si at du burde ungå slik samt AE lykter osv osv. Litt senk, og noen pene felger, så er igunnen det nok for å få en fin E34. Sotespray, mørke vinduer, AE etc. blir mer harry, synes jeg. Men det er min mening. Det er din bil, og som man sier er samken som baken, todelt soting av lykter og vinduer og AE, samt senking var planen ja. felger tar jeg bare med tiden:) Takker for svar! Det finnes sotespray ja og har sett resultat av det som ikke er pent for å si det slik men om de som har gjort det har gjort det skikkelig vet jeg lite om, har ikke prøvd selv
Mreggen123 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 Har ingen anelse om slik spray finnes. Kanskje jeg formulert meg litt dårlig, men prøvde å si at du burde ungå slik samt AE lykter osv osv. Litt senk, og noen pene felger, så er igunnen det nok for å få en fin E34. Sotespray, mørke vinduer, AE etc. blir mer harry, synes jeg. Men det er min mening. Det er din bil, og som man sier er samken som baken, todelt soting av lykter og vinduer og AE, samt senking var planen ja. felger tar jeg bare med tiden:) Takker for svar! Det finnes sotespray ja og har sett resultat av det som ikke er pent for å si det slik men om de som har gjort det har gjort det skikkelig vet jeg lite om, har ikke prøvd selv Blir nok å prøve meg på sotfilm på baklyktene å se åssen det blir:)
bmwmann24 Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Om du vil ha vinduene mørke, så lever bilen inn til f.eks glass-service osv. Jalla film du selv setter på er helt for jæv.. Enten ingenting eller skikkelige saker:) Senk og felger, evt shadowline og m5 optic;) e34 er pene originale og. Nesten færre originale enn uoriginale på veiene.
Mreggen123 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 Om du vil ha vinduene mørke, så lever bilen inn til f.eks glass-service osv. Jalla film du selv setter på er helt for jæv.. Enten ingenting eller skikkelige saker:) Senk og felger, evt shadowline og m5 optic;) e34 er pene originale og. Nesten færre originale enn uoriginale på veiene. Nei, har en kompis som har gjort dette MYE. så betaler heller en 500kr enn 5000 eller hva enn di skal ha for det:P
bmwmann24 Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Billig film falmer og får et stygt preg over seg etter noen mnd. Kjøp i såfall skikkelig film:) Ja, de tar ca 5000,- veldig kostbart
Mreggen123 Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 Billig film falmer og får et stygt preg over seg etter noen mnd. Kjøp i såfall skikkelig film:)Ja, de tar ca 5000,- veldig kostbart tenkte å kjøpe fra torshov, eller vet du om noen bedre? ja har vært over den falminga på forrige bilen jeg hadde:)
bmwmann24 Skrevet Januar 14, 2013 Skrevet Januar 14, 2013 http://www.solfilmsgruppen.no/solfilm/ http://www.glassdrive.no/node/85 http://www.soyafilm.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå