krizz95 Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 joda, går frammover med karosseriet nå! skal få tatt en overgang av undersiden når bilen er ferdig lakkert, bytte til grovere stabstag, powerflex og slikt håper at fylleren kommer på bilen iløpet av februar, og lakken iløpet av mars går litt i slow motion syns jeg, nå når jeg bare har mulighet til å holde på med bilen i helgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 blir bra dette følger med! hva betaler du for lakkeringen? eller gjør du det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 blir bra dette følger med! hva betaler du for lakkeringen? eller gjør du det selv? Takker! håper det blir bra ja, har ordnet meg plass å stå, og sprøytingen tar jeg selv fyller, basefarge og klarlakken koster jo sin del, så vet ikke heeelt hva den kommer på enda, men regner med rundt 10k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 Har gjort noen små innkjøp i dag ) har kjøpt meg komplett sort M5 skinn, og nye hella black baklykter! har ikke bilder av interiøret akkurat nå, men her er noen bilder fra salgs annonsen til baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Da har jeg fått hentet meg "nytt" m5 interiør i dag, stoler, baksete og dør trekk. har vært 25 mil for å hente det på terminalen.. planen var å bygge om til 2+2, men ble 2+3 istedet da dette var tilnærmet strøkent og det ikke lå noen 2+2 ute når jeg kjøpte dette. Her er et lite bilde, kommer forhåpentligvis fler her i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Ser ut som du har noe å ta i Men ikke mist motet Detta blir bra Bestemt farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Hvorfor ikke bare pusse opp de stolene som satt i bilen? Selge det som satt i den? Vært moro å tilpassa det i e30'n hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Ser ut som du har noe å ta i Men ikke mist motet Detta blir bra Bestemt farge? Blir san marino blå, tenkte først lemans blå men synes san marino blå var finere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Hvorfor ikke bare pusse opp de stolene som satt i bilen? Selge det som satt i den? Vært moro å tilpassa det i e30'n hehe hehe, har solgt det allerede må jo få kjøpt deg et e30 m-tech/m3 interiør å ha i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Hvorfor ikke bare pusse opp de stolene som satt i bilen? Selge det som satt i den? Vært moro å tilpassa det i e30'n hehe hehe, har solgt det allerede må jo få kjøpt deg et e30 m-tech/m3 interiør å ha i bilen! Eller recaro Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Ja blir vel noe slik, med mindre jeg får tak i grønt skinn Hehehe. Har jo grønt interiør nå så da hadde jeg holdt den litt original med det samme. Men 2+2 interiør hadde vært drømmen! Blir flott med "nye" seter i bilen din i hvertfall krizz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Ja blir vel noe slik, med mindre jeg får tak i grønt skinn Hehehe. Har jo grønt interiør nå så da hadde jeg holdt den litt original med det samme. Men 2+2 interiør hadde vært drømmen! Blir flott med "nye" seter i bilen din i hvertfall krizz Grønt? whoaa... har egentlig litt "hat" selv mot skinn og interiør generelt i andre farger enn sort.. men kan jo være det passer til bilen ja, venter på et swisswax kit med farging +++ til hele interiøret nå, så det skal få seg en skikkelig overhaling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Mye arbeid som ikke er noe særlig å skrive innlegg om, mye demontering og sandblåsing av lister og div. I dag har dagen gått til å få spaklet ferdig det siste på passasjer døren har også skjekket gulvet for rust, og det ser høvelig bra ut. Har holdt på i noen dager med behandling av det "nye" interiøret og er akkurat færdig å rense begge stolene framme, har tatt bilder som kommer i begynnelsen av uka her er noen bilder fra slik bilen står nå. Der "proppen" i gulvet skal stå, hullet er ikke deformert og er behandlet med brunox før ny propp blir satt inn med tech7 for å være sikker på at det blir tett. bagasjeluken + litt av bakskjerm, klar for fyller her var den største sparkle jobben på hele bilen, og det er jeg fornøyd med måtte ikke sparkle noe på bakskjermer, tak eller panser, foruten at jeg har sparklet bort bmw logoen på panseret. Frontfangeren. Har tettet hull til spylere både til spredere og hovedlys med plast epoxy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Ble ferdig med skinnbehandling av fram stolene i går, så elefant fettet skal få ligge til i ettermiddag, så skal jeg få tatt "etter bilder". har tatt bilder hele veien, så de kommer iløpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Da har jeg fått lastet opp bildene jeg har tatt under skinnbehandlingen av interiøret som skal i bilen En kort beskrivelse av hva som er gjort med interiøret som egentlig så Veldig bra ut før jeg begynte: Først ble alle setene grundig renset, til det så og si ikke kom dritt på kluten lenger, og stolene fikk stå over natta før de plassene som skulle farges ble maskert opp. pusset litt med healer pad på plasser hvor det var slitasje som man kan kjenne med neglen og hadde zippo bensin på som skal avfette der hvor det skal farges. Etter at zippo bensinen har fått fordampet i ca 30 min la jeg farge (i dette trinnet glemte jeg såklart å ta bilder..). Fargingen varierte fra 1 strøk til 3 strøk. 3 strøk ble lagt på sidestøtten på førerstolen som var mest slitt. Fargen skal stå i ca 1 døgn men ble stående et par dager hos meg. Så etter et par dager la jeg på lærmelk på stolene, ble litt mye på førerstolen men det meste tørket inn og jeg tørket forsiktig av det overflødige etter litt over 1 døgn. (lærmelken ble lagt på med hånden istedet for påføringspad.) Etter at lærmelken hadde fått stått lenge nok la jeg elefantfett på førerstolens sidestøtte og lårstøtte. skal gjøre det samme på passasjer stolen også. Førerstolen før behandling: Sidestøtten på førerstolen før behandling: Sidestøtten på førerstolen etter rens: Sidestøtten etter healerpad og zippobensin på. Sidestøtten på andre siden: Rens av lårstøtten på venstre side: Bunnen på stolen ferdig renset: Var på tide med en rens ja. Kluten etter å ha tatt 2 lårstøtter. Lærmelk på førerstolen (ble litt mye, hehe men ble bedre på passasjer stolen): Enda et bilde: Midtarmlenet før behandling: Midtarmlenet etter rens: Midtarmlenet ferdig behandlet: Dørtrekk før behandling: Dørtrekk etter behandling (den overflødige lærmelken er ikke tørket av, derfor "fargeforskjellen"): Passasjer stolen etter behandling: Enda et bilde av passasjer stolen: Førerstolen etter behandling(elefant fett på sidestøtte og lårstøtte på høyresiden, derfor glansen): Sidestøtten på førerstolen etter behandling og elefantfett: Enda et: Bilde av baksetet etter behandling (kun rens og lærmelk, ingen farging på dette): Kjapt før og etter bilde av førerstolen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå