Dansken89 Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Da var ny bakpotte og mellompotte + vband klemmer på vei Skal få sveiset 3" rustfritt helt bak Blir diesel stuss med 4,5" utblås Sansent hvor kjøpte du delene? Sent from my TIG welder using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2013 Da var ny bakpotte og mellompotte + vband klemmer på vei Skal få sveiset 3" rustfritt helt bak Blir diesel stuss med 4,5" utblås Sansent hvor kjøpte du delene? Sent from my TIG welder using Tapatalk bestillt fra kl i sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Tenkte meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mars 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2013 God kveld! har brukt hele dagen både i går og i dag for å få bilen klar til fyller. Har fått tilpasset det ene sideskjørtet, og er så og si ferdig med sparkling og sliping. kun smått gjenstår før bilen er klar for fyller (har som vist på bildet hatt litt fyller på panser kun for å være helt sikker på at det ikke ble noen ujevnheter der etter at jeg fjernet bmw merket) har også tectylert nederst og på innsiden av framskjermene. Mens bakskjermene + kanaler står for tur i morgen God påske til de som har tatt ferie først i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 dette blir bra gleder meg til å se videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mars 28, 2013 Share Skrevet Mars 28, 2013 Ser ut som noen blir å kose seg i påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 dette blir bra gleder meg til å se videre! satser på et greit resultat av dette ja! blir lagt fyller over hele bilen nå i påska forhåpentligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mars 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2013 Ser ut som noen blir å kose seg i påske hehe, ja er nok arbeid værste jobben skal jeg vel ta i dag, og det er å få klar front og bakfanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mars 30, 2013 Share Skrevet Mars 30, 2013 Ser ut som noen blir å kose seg i påske hehe, ja er nok arbeid værste jobben skal jeg vel ta i dag, og det er å få klar front og bakfanger.. Har og selv mye arbeid Og jeg har ikke bynt enda! Sent from my TIG welder using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet April 3, 2013 Forfatter Share Skrevet April 3, 2013 Ser ut som noen blir å kose seg i påske hehe, ja er nok arbeid værste jobben skal jeg vel ta i dag, og det er å få klar front og bakfanger.. Har og selv mye arbeid Og jeg har ikke bynt enda! Sent from my TIG welder using Tapatalk treig med å komme deg igang! må bare få fingern ut å bli færdig til det blir sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Dere må bli ferdige så dere kan dra på treff i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 Satser på det å Men kommer seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 jaa, jobber for fullt hver dag for å få på fyller i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Da ble fylleren lagt på bilen i helga! Har bare et bilde for hånda, kommer flere fortløpende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 noen bilder fra når fylleren ble lagt, og også fra når jeg la litt sort lakk over hele bilen og litt ekstra der det var sparklet for å enkelt se om det var blitt helt jevnt Har slipt ned hele bilen untatt i døråpningene så skal ta noen bilder neste gang jeg drar i garasjen her er det grunnet på alle plassene hvor det var slipt ned til metallet: Startet å legge fyller: Så la jeg tynt tynt lag med sort lakk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå