AHellem Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 dette blir bra tar du min også når du er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet April 20, 2013 Forfatter Share Skrevet April 20, 2013 dette blir bra tar du min også når du er ferdig? hehe, ja klart det satser på å få bilen lakkert og sammen igjen før mai mnd er omme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Hjemme lakkering på høyt nivå Åssen funker det lakkboksen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Hjemme lakkering på høyt nivå Åssen funker det lakkboksen din? Funker som faen den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Hvordan går det med lakkeringa? Er spent på hvordan dette blir jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 bilen er klar og starter å legge farge på tirsdag legger ut bilder så fort det skjer noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Da er det lakkert inni dørene og innsiden av panser og bagasjelokk, så fortsetter vi med fargen i morgen eller på fredag, og bilen SKAL være færdig lakkert på søndag, slik at jeg kan begynne monteringen på mandag her er et par bilder, fargen kommer over hodet ikke fram på bildene, og det er uten klarlakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Fancy fargevalg Er det noe kjent med den eller er det bare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 blir NICE! har sy såyk lyst å hellakkere bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Dette blir så bra! Etter alt det jeg kostet på den teknisk er det herlig å se den bli bra karosserimessig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Fargen ser overhodet ikke lik ut på bilder og i virkeligheten i morgen blir lakken utpå bilen lagt, la en epoxy primer i dag, siden lakken begynte å koke sist vi prøvde.. er ca 150g perlemor på 1,5L lakk i denne : )) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mai 24, 2013 Share Skrevet Mai 24, 2013 Fargen ser overhodet ikke lik ut på bilder og i virkeligheten i morgen blir lakken utpå bilen lagt, la en epoxy primer i dag, siden lakken begynte å koke sist vi prøvde.. er ca 150g perlemor på 1,5L lakk i denne : )) Få en ornkli teaser opp å gå da Er djevelsk spent å se denne lakk comboen din Forsåvidt live å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Fargen ser overhodet ikke lik ut på bilder og i virkeligheten i morgen blir lakken utpå bilen lagt, la en epoxy primer i dag, siden lakken begynte å koke sist vi prøvde.. er ca 150g perlemor på 1,5L lakk i denne : )) Få en ornkli teaser opp å gå da Er djevelsk spent å se denne lakk comboen din Forsåvidt live å kommer i kveld! tja, får svi utover til evenskjær en tur så får vi polere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Da var det siste strøket med klarlakk lagt og bilen skal da ut av garasjen i morgen. alle bildene er uten klarlakk, unntatt det siste hvor det er lagt ett strøk. har flere bilder, men det får komme senere! Bilen til en kompis jeg låner mens min lakkeres (han har ikke bruk for den lenger da han ikke har lappen) Frontfangeren er av typen maltraktert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Fy så tøft! Mer mer mer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå