krizz95 Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Fy så tøft! Mer mer mer! :D Skal få tatt noen ordentlige bilder i morgen når bilen skal ut av garasjen får prøve å få frem effekten i lakken, er utrolig vanskelig å få fram på bilder men skal prøve med en ekstern blits til speilrefleksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Fargen ser overhodet ikke lik ut på bilder og i virkeligheten i morgen blir lakken utpå bilen lagt, la en epoxy primer i dag, siden lakken begynte å koke sist vi prøvde.. er ca 150g perlemor på 1,5L lakk i denne : )) Få en ornkli teaser opp å gå da Er djevelsk spent å se denne lakk comboen din Forsåvidt live å kommer i kveld! tja, får svi utover til evenskjær en tur så får vi polere Haha 1+ vi får se når det passer Klør litt i bilpleiefingrene Sent from my TIG welder using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Det er jo bra! er vel lenge siden du har hatt en bil å puske på Når får du opplakkert delene til din bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 estorillo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 estorillo? Er nok san marino blau Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Fant et par til bilder på telefonen Er en sort prikk på alle bildene som er fast på kameralinsen på telefonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Ser virkelig bra ut! Rå farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 Da begynner det å nærme seg bil igjen Har fått montert framskjermer, bakfanger, frontfanger og lykter i dag og fått flyttet bilen ut av garasjen Frontfangeren mangler enda litt farge, da jeg hadde fått for lite lakk.. Her er noen bilder fra monteringen i dag, fikk ikke når jeg hadde fått på skjermene og slikt men det får komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Oioioi, bilder i dagslys!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 En kompis av meg som bilen står hos var å satte på baklyktene mine for å se hvordan det ble seende ut og for at bilen skulle være nogenlunde tett så her er et bilde av det Sort bakplate mellom lyktene kommer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Dette blir nok bra! Og for en forandring! Skal følges godt med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Det er jo bra! er vel lenge siden du har hatt en bil å puske på Når får du opplakkert delene til din bil? Detailet ny delene når jeg fikk di på ble så blasst og kledde ikke en blank bil Klør alltids i detailer fingerene mine Er spent å se ferdig resultat kristoffer Sent from my TIG welder using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Dette blir nok bra! Og for en forandring! Skal følges godt med her! hehe, ja den er kommet et stykke på vei nå, men enda langt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2013 Det er jo bra! er vel lenge siden du har hatt en bil å puske på Når får du opplakkert delene til din bil? Detailet ny delene når jeg fikk di på ble så blasst og kledde ikke en blank bil Klør alltids i detailer fingerene mine Er spent å se ferdig resultat kristoffer Sent from my TIG welder using Tapatalk Blir vel en del framgang i morgen, bilen blir forrhåpentligvis flyttet til det nye lokalet i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Få no nye progress bilder Sent from my TIG welder using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå