krizz95 Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Bilen ute på veien? Ellers noe nytt? Sent from my TIG welder using Tapatalk Vegvesenet hadde makulert skiltene mine, så de nye sa de skulle komme på mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Gule lys og dobbel eksos runde. Så er du der Rå bil og flott jobb. Gule lys er det nå, og blir satt på en 4,5" diesel stuss som jeg har liggende hjemme Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Nå har bilen vært på veien i snart en uke, og fungert utmerket! eneste "problemet" jeg har er at jeg har en sikring som går til interiørlys, parklys forran og parklys bak som går periodisk, og ikke smeller ut når den blir satt i.. ellers venter jeg på den siste lakken til frontfanger, sideskjørt og speilene. har også bestilt polering fra scandic shine, 3 forskjellige polisher med forskjellig grovhet, forskjellige pads, avfetting, shampo, tørkehåndkler, vaskehanske, felgsyre, og skal bestille meg en voks snart, må bare finne ut hvilken skal også bestille meg et nytt frontsett og en spiller snart, og blir å bygge om til 6,5" frontsett, så det blir mest sannsynlig bygging av nye sparkepaneler forran Bilen min fra ca 30m høyde Utfor hos en kompis av meg (applebee) med hans 520 e34, og en annen kompis sin e39 520 2,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Blir spennede å se om du berger det meste med våtslip selvom vi prøvde Sent from my TIG welder using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Syns bilen din har komt seg svært bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Blir spennede å se om du berger det meste med våtslip selvom vi prøvde Sent from my TIG welder using Tapatalk jepp, vi får se, har fått s3, s17+ og s30+ så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Syns bilen din har komt seg svært bra!! Takker takker! blir bedre etterhvert, når jeg får brukt litt tid på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Nå? Noe fres her'a? Eller er du blitt volvofrelst gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet September 15, 2013 Forfatter Share Skrevet September 15, 2013 Holder enda på ja hadde laget et innlegg men ble plaget med å laste opp bilder og slikt så da orsket jeg ikke. innlegg uten bilder er kjedelig.. men skal prøve på nytt snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Blir spennede å se om du berger det meste med våtslip selvom vi prøvde Sent from my TIG welder using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå