Kawa zxr Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Noen som kan si meg hva dette er?? Problemet jeg har er at den ene kontakten som skal inn i denne ikke er i. Når denne ikke er i starter og stopper bilen med nøkkelen, men får ikke strøm til viskermotoren.. Hvis jeg kobler den i kommer det strøm til viskermotoren men bilen stopper ikke med nøkkelen... Dette er en E30 86 mod med e36 m50 motor i Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype.
Kawa zxr Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Så bra,, takk skal du ha.. Men har funnet ut hva det er.. Det er kjørecomputer hjernen.. Nå gjennstår bare og finne ut hvorfor bileb ikke stopper med nøkkelen når begge kontaktene er i så viskerene får strøm
Kawa zxr Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Sett over litt ledninger og div i dag... Hvordan er stoppfunksjonen på E 30??? Tar jeg av rød ledning stopper bilen, men er det det som skal skje oppe i tenninga når du stopper??bare kutter tenninga strømmen når du stopper?? Har prøvd to forskjellige tenningsnett og begge kan nok ikke være deffekt!!
Morty999 Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 den boksen er til kjørekomputer ja, men det er startsperre funksjonen i den. " code" greia. den skal ikke ha noe med viskermotor å gjøre, men den skal kutte tenninga om du f.eks har feil code osv, denne kan du enkelt koble ut, men da må du jumpe 2 ledninger for å få alt til å funke. husker ikek hviken ledning det er nå, men kan sjekke opp i kveld på min egen.
Kawa zxr Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Helt topp.,,, tusen takk... Vrid hjernen og klødd meg til blods uten og kommt noen vei
Kawa zxr Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Men får jo start på bilen min.... Får ikke stoppet den er probleme!!!
Kawa zxr Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Fant forresten en rekke med releer oppunder dashbordet der.. Den ene holderen er uten relee.. Denne står det et 3 tall på.. Skal det være noe i den holderen og hvilket relee er det evt som skal i???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå