Gå til innhold

Navi Pro kontra Navi Business, forskjellen?

Anbefalte innlegg

Hadde du googla litt så hadde du fått svarene med engang. Men i hvert fall skjermstørrelse, Pro har to cd-spillere, mens Bus har 1 noe som vil si at du kan enten navigere eller høre på cd på Bus, men begge ting samtidig på Pro. Også fant jeg dette fra nettet: Regarding other differences, there is no assist window, maps are limited, and there is no Voice Command.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt å si hva slags bil og hvilken årsmodell du spør etter ;) Det finnes endel forskjellige generasjoner av navigasjonssystemer om du tar fra E87/E46/E39 til E8x/E9x/E6x til F2x/F3x/F1x.

Siden du har en E93 antar jeg det er den du lurer på, men allikevel kommer det da ann på årsmodell. Siste generasjon Navi Pro på E9x er bl.a. harddisk-basert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på

Det er kjekt å si hva slags bil og hvilken årsmodell du spør etter ;) Det finnes endel forskjellige generasjoner av navigasjonssystemer om du tar fra E87/E46/E39 til E8x/E9x/E6x til F2x/F3x/F1x.

Siden du har en E93 antar jeg det er den du lurer på, men allikevel kommer det da ann på årsmodell. Siste generasjon Navi Pro på E9x er bl.a. harddisk-basert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også en e93 pre facelift og vurderer å gjøre noe med navien. Kanskje erstatte den med pro. Min business navi er ribba bortsett fra aux. Har også sett noen tilleggsmoduler. Likevel lurer jeg på om navi pro kit holder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...