PenguiN- Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Bilen min er nylakkert men synes det kan se ut som de har "freshet" opp carbonsvart fargen litt når den ble lakkert.. Saken er den at hvis jeg nå skal lakkere opp noe så tipper jeg at jeg får forskjell, men jeg mener å ha hørt om at "alle" lakkverksteder har en dings som de tar borti lakken og måler hvilke farge, mengde metallic, nyanse det er osv (snakker ikke om lakktykkelse-instrument)..?? Noen som vet om det stemmer ?
Thomas-320 Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Dette stemmer. En kompis hadde sølvfarget audi, den har 8 nyanser, da tok lakkerern å scannet alle, for å finne en mellom ting:-) (vet ikke om det var så mye som 8nyanser men)
PenguiN- Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Hva heter dette vidunder instrumentet da ?
Thomas-320 Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 wicky124 skrev: Lakkfargemålerinstrument.... Hehe Er det ikke lakkmålerfargeinstrumenDINGS? Jeg kan høre med han karen:-P (jeg griner hvis det heter det Wicky sa:p for jeg oppfattet han ironisk:-P
wicky124 Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Glasurit RATIO Scan II.... Selv om det burde hete det jeg skrev
PenguiN- Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 http://www.glasurit.com/no/glasurit-ratio-scan-ii Gode greier! Tror ikke alle(kundene) er klar over at det finnes ett slikt instrument og derfor kan redde mange ifra å få uønskede lakkforskjeller jippi nå ble jeg glad og kan begynne å handle bildeler
SBakkeN Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Er ikke alltid de er helt nøyaktige på forskjellige nyanser og effekter:/ men duger til akryl og noe metallic farger:) mulig dem har forandret seg siden jeg prøvde dem:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå