kimmen1990 Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Hei. Holder på å klikke for meg! Cupeviften virker bare av og til. Når den virker så virker den fint! Når den ikke virker er det ikke livstegn selv om jeg setter viften på fullt!!! Den virker maks et min om gangen, og da kan den være av lenge før den starter igjen! Veldig irriterende nå som det er vinter og kaldt!!! Kan dette være en føler eller noe?? Noen som har vert plaget med noe lignende, eller har noen tips om hva dette kan være??? Mvh Kim André.
glue Skrevet Januar 10, 2013 Skrevet Januar 10, 2013 Min er akkurat likedan på min 320i e36 Med automatisk klimaanlegg. Kan være gåen vifte, er mest sansynlig det. Jævlig kjipt nå på vinteren, is på innsiden av ruten og kaldt i bilen Min begynte å kødde slik for 3 dager siden
oleo Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Det er typisk symptom på defekt viftemotstand. Du får en ny for ca.1000,- eller et par hundrelapper for en brukt hos høggern.
glue Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Viftemotstanden kan kødde seg Hvor sitter denne?
oleo Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Veldig enkelt å bytte..http://www.youtube.com/watch?v=DYUVnoR2yjo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå