MeSs Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Vurderer og selge en helt rustfri bakluke til E36 Touring. Mørkegrønn farge, med bakrute, vindusviskermotor og arm, ledningsnett, innmat og deksler. Gi bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Pris da? Kom med fornuftige bud. Trenger den egentlig selv, men trenger også penger til andre prosjekter. Derfor vurderer jeg å selge den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Har jo handla en halv bil av deg fra før Er det ikke greiere om du finner ut en pris da? Så slipper jeg å fornærme deg med ett latterlig bud mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Gratulerer så mye med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg