bmwboy25 Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Hei! har problemer med å få start på driten er nytt batt, starter er ny og kontakten bak tenningslåsen som kan fjuske er ny... er strøm og lys og pumpen går men sjer ingenting når jeg vrir om tenningen...? noen som har peil på problemet eller kjenner en bmw guru som kan kontaktes for hjelp bor i bergen området..
Maximan Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Ikke for å være stygg, men prøv heller med punktum eller komma i teksten istedenfor 3 stykker på slutten. Mye lettere for folk å hjelpe deg om man ikke må tolke teksten
D.Toft Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 starter den om den trilles i gang? sjekk joring mellom motor og karosseri. flandy hadde problemer me at starter ikke slo inn, den startet når vi trillet den i gang. der var det brudd o jord kabel mellom motor og karosseri
bmwboy25 Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Hei! Det er automat.. skal gå over den jordingen. Vet du hvor den sitter? Ser du tar diagnose vist det er behov hva tar du for en tur til åsane kjøre en sjekk på den?
D.Toft Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Hei! Det er automat.. skal gå over den jordingen. Vet du hvor den sitter? Ser du tar diagnose vist det er behov hva tar du for en tur til åsane kjøre en sjekk på den? det var teit. nei aner ikke hvor den sitter, men vil tro på enten eksos eller innsug siden, litt langt nede. hadde eg hatt lappen, så skulle eg kjørt en tur utover.
bmwboy25 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Ingen liv i den enda.. Har prøvd med ny jording.. Sett over sikringer, reele'er. Ingen som har kjennskap til hva som kuker seg med disse bilene. ser det er flere her innpå med lignende problemer men de får ikke noe vetug svar heller..
gunnfire Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Hei sjekk oljenivået dit du. Eg hadde ein 520 e39 bensin manuell, aldri hatt noe tull med den. Plutselig ein dag eg skullle starte den. Ville den ikke, starteren slo inn og bilen chinna men ingen tegn til liv. Har diagnose sjølv, tok ein test fekk opp laft oljenivå på motoren. Fylte på olje chinna eit par ganger, vipps så starta den. Der ligg ein sensor som kutter startforbindelsen vist oljenivået dit er for laft. good luck
stian1990_2 Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Om det er automat, så starter den jo ikke om du ikke har den i "P", kan jo være bryteren her som tuller.
bmwboy25 Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Skrevet Januar 27, 2013 Hei bilen kinner ikke, den får ikke strøm til innslaget på starter.. full med olje, alle sikringer inntakte, tenker på ews jeg også hvordan kan må fjerne den elendigheten??.
bmwboy25 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 Ingen som vet om hva som kan vere problemet? noen som har roen på ews systemet?.. har lest meg ihjel på nettet men står jo ikke noe vetug svar om akkurat dette problemer noen steder.. måtte kjøpe meg corolla for og ha noe og kjøre med.. hater bmw
Recon Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 Tja, jeg ville begynne med det enkleste.. Får bilen luft, bensin og gnist? Har du sjekket om der er spenningsfall mellom batteri og starter? Kan være brudd på ledning..
bmwboy25 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Skrevet Januar 31, 2013 bilen kinner ikke! vil ikk prøve engang.. Den har max volt rett på starter alle lys i panelet.. er ikke der feilen ligger.. noen som har nummeret til en ews spesialist? må vite kosn jeg kan delete hele systemet og eventuelt lage meg en start knapp så jeg kan få start og selge driten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå