mr.slimsus82 Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 Hvilke dekkdim anbefales til disse hulene som alle fire er 9,5" brede? Skal sitte på e39 touring som skal senkes 50-25 eller coilovers,vet ikke enda..
camxer Skrevet Januar 11, 2013 Skrevet Januar 11, 2013 I denne tråden ser du bilder av bilen min med samme felgene som du har. viewtopic.php?f=1&t=248289 Er uten senk, men trengte 5 mm spacer fremme (uten så tok faktisk selve felgen uten dekk borti demperen), så er usikker hvordan det er med senk. Subber ikke og sporer ikke noe særlig heller
mr.slimsus82 Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 I denne tråden ser du bilder av bilen min med samme felgene som du har.http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=248289 Er uten senk, men trengte 5 mm spacer fremme (uten så tok faktisk selve felgen uten dekk borti demperen), så er usikker hvordan det er med senk. Subber ikke og sporer ikke noe særlig heller Ok,snakka med bror min nå som mente 235/40-18" er veien å gå siden alle felgene er like brede. Edit: Men etter å ha sett på bilen din så tror jeg nok går for samme dim på dekkene som deg:)
mr.slimsus82 Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Skrevet Januar 11, 2013 Camxer: Med 275 bak,ble dekveggene rette paralellt med felgkanten?
mr.slimsus82 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Skrevet Januar 12, 2013 Sporer bilen din mye camxer? lurer på samme dim på dekka som du har..
camxer Skrevet Januar 12, 2013 Skrevet Januar 12, 2013 Dekkene bak er flush med felgen og kantene er "rette" dvs ingen strekk eller ballongdekk. De sporer faktisk veldig lite i forhold til 245/45R17 barum bavuris 2 dekkene som jeg hadde på 8.5" bred felg fremme tidligere. Dette er da nankang ns20 dekk og etter hjulstilling, så jeg vet ikke hvordan det blir med et annet merke. Coilovers går nok ikke med disse felgene uten større spacer/valsing siden de tar nok mer plass enn vanlige dempere. Som sagt så tok felgene borti demperen fremme uten dekk på engang. Med 5mm spacer fremme og dekk på gikk det fint da. Bak var det ingen problem, men er usikker om det er like god plass på sedan/touring.
mr.slimsus82 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Skrevet Januar 13, 2013 Dekkene bak er flush med felgen og kantene er "rette" dvs ingen strekk eller ballongdekk. De sporer faktisk veldig lite i forhold til 245/45R17 barum bavuris 2 dekkene som jeg hadde på 8.5" bred felg fremme tidligere. Dette er da nankang ns20 dekk og etter hjulstilling, så jeg vet ikke hvordan det blir med et annet merke. Coilovers går nok ikke med disse felgene uten større spacer/valsing siden de tar nok mer plass enn vanlige dempere. Som sagt så tok felgene borti demperen fremme uten dekk på engang. Med 5mm spacer fremme og dekk på gikk det fint da. Bak var det ingen problem, men er usikker om det er like god plass på sedan/touring. Ok da må det bli vanlig senkesett,men hvilket innpress har du på felgene foran? Usikker på innpresset på felgene jeg skal ha på da jeg skal hente dem ikveld,men er til e39 med lavt innpress. Tror det vil se rått ut bakfra med 275 lomper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå