Astri Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Jauda, då havna eg her igjen da... Gikk til innkjøp av en 98' e39 touring som vinterbil/bruksbil. Veldig fornøyd med kjøpet, om en ser bort fra kalde morgener med frøsne dører og sentrallåser... Ellers e bilen utstyrt med svart skinninteriør (uten varme ), klima og alt det greiene der. relativt lite rust, men har jo seff det typiske på baklukå da... Bilen e cosmosswartz metalic, noen riper her og der som eg polerte vekk ellers godt holdt. Inni set den jo ikkje ut som den har vært i bruk i det hele tatt. Planen e jo å få den nærmere bakken etterhvert, litt større sommerfelger, kanskje en m-fanger, AE i prefaceliftlyktene og ny bakluke. Har skifta trekantruta på høyre bakdør da den var knust og luftbelgen som går på LLM for den va full i hull. Rutene blir nok tona ned. Må og skifte noen foringer bak, et par bremserør og noen småting. Legger ved noen bilder eg sånn for gammalt av... Sånn ser den då ut: Før polering altså: Innvendig: Knust trekantrute: Ny rute: Oida, blei jo mørk den: Jaja limes på plass: Gav motoren en liten shining med microfiberklut og litt silikonspray: Ganske ripete, de fleste plasser: Håper dette e rett bilde, uten riper etter polering: Syns finishen blei ganske bra, bieln fekk tebake glansen i alkken, ripene blei borte og effekten på vann virka slik den ska! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Denne har du kjøpt på Lindås regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Landås henta eg den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Landås henta eg den... Hmm, er kanskje ikke den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Vett kje heilt kas bil du sikta til. Denna henta eg i Bergen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Er bare en kompis som har en sort E39 520i med sort skinninteriør som skulle selge bilen sin nå. Den var godkjent til 2014. I tillegg jobber han på Odfjell Well Services som eg ser du har teipen på bakruten fra. Tror også den har en B i regnr.. Var bare mange tilfeldigheter til ikke å være den bilen Men du vet jo best hvem du har kjøpt den hos Jeg bare gikk ut fra det måtte være den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Slenge med et bilde av sommerbilen min bare for gøy: 66 Cehvrolet C10 Suburban. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Slapp av, denne tråden ska handle om vinterbilen... Har bare litt abstinenser.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Får håpe den blir like bra som e34 du hadde da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Får håpe den blir like bra som e34 du hadde da.. Det tar eg som et kompliment Det ska legges littegranne i denne og, men hovedsaklig så e det Suburban' min som blir prioritert. Men eg e ikkje interessert i å kjøre rundt i en helt original e39, så den ska nok bli finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 har en morsom detalj som passer til denne:) midtarmlene i sort skinn med bmw telefon. skal være alt du trenger for å få den til å funke tilogmed ligger på deler selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Hva er planene for chevyen då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet Januar 12, 2013 Share Skrevet Januar 12, 2013 Velkommen tilbake Astri Regner med at dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 har en morsom detalj som passer til denne:)midtarmlene i sort skinn med bmw telefon. skal være alt du trenger for å få den til å funke tilogmed ligger på deler selges Hehe neitakk, har allerede armlene i skinn og den telefonen er nok bare i veien og ikkje i bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Hva er planene for chevyen då? Først og fremst få den på norske skilt og godkjent med 454cbb maskin, så da innebærer det å bygge om understellet til 5 bolt, skivebremser, 2 krets brems, servo, sikkerhetssler etc etc. Etter det kommer det mer gøy som skal på Men den har eg tråd om på www.frantzenracing.com og på facebook sida mi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå