Star33 Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Hei Skal bytte ut den orginale spilleren og radioen med eit multimedia anlegg,,, hvordan demonterer jeg ut det gamle på det beste og mest lettvinte måten,,,, veldig takknemlig for raskt svar,,, skal begjynne i morgen tidleg er e 39 98 mod touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Napp ut volum knotten, inni der en den en liten torx, vri denne og MID (radio) kommer ut. Ta den ut, og koble ifra ledninger. CD spilleren har 2 stk torx i fronten, skru disse helt ut, da dra du spilleren ut. Tar deg 10 min max på hele operasjonen. Ellers så ligger det videoer på youtube Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 viewtopic.php?f=1&t=160618&hilit=radio Nå skal du være reddet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Jepp jepp da var det montert double din i min e 39 til og med uten og skjere i plastikken bak i varmeapparat rørene,, gjikk akkurat inn kjøpte double din monteringsettet fra bilradiospesialisten i bergen,,,, og en pioneer avh 3300 bt,,, den er litt kortere i bunn så den passa perfekt... demontering av det gammle og montering av det nye med braketter tok cirka 2,5 timer,,, Fornøyd med lyden utroligt mye bedre enn orginal stereoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Kunne du lagt til et bilde, så en kan få sett hvordan det ser ut? Har lyst å bytte den spilleren som står i jeg og, men har ikke så mange tusenlapper å svi av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Star33 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Send meg e-mail eller tlfnr så skal jeg sende over noen ,,,bilder, har rett og slett ikke peiling på hvordan jeg sender inn bilder her,,,,, Men syntes det såg bra ut,,, Har du lite med peng så kan du ta deg en runde på finn og sjekke der, du kan finne mye bra der for en billig sum der,,, men og mye ræl er til salgs der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundboy Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Hei.. "Låner" tråden litt Nettopp anskaffet meg en 2000 520IA Touring, lurte på ang orignale stereo`n i den. Er det egen forsterker i dette systemet levert fra fabrikk? Tenkt å gjøre det samme som Star33 spør om. Sette inn en annen spiller , men den har ikke "forsterker effekt" innbygd, så da trenger en forsterker til høyttalerene. Skal bygge noe hi-fi anlegg (til sommeren) , men ønsker sette inn bedre spiller så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå