Gå til innhold

Hvordan demontere orginalt bilstereo i E39

Anbefalte innlegg

Hei

Skal bytte ut den orginale spilleren og radioen med eit multimedia anlegg,,, hvordan demonterer jeg ut det gamle på det beste og mest lettvinte måten,,,, veldig takknemlig for raskt svar,,, skal begjynne i morgen tidleg

er e 39 98 mod touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Napp ut volum knotten, inni der en den en liten torx, vri denne og MID (radio) kommer ut.

Ta den ut, og koble ifra ledninger.

CD spilleren har 2 stk torx i fronten, skru disse helt ut, da dra du spilleren ut.

Tar deg 10 min max på hele operasjonen.

Ellers så ligger det videoer på youtube

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp da var det montert double din i min e 39 til og med uten og skjere i plastikken bak i varmeapparat rørene,, gjikk akkurat inn kjøpte double din monteringsettet fra bilradiospesialisten i bergen,,,, og en pioneer avh 3300 bt,,, den er litt kortere i bunn så den passa perfekt... demontering av det gammle og montering av det nye med braketter tok cirka 2,5 timer,,, Fornøyd med lyden utroligt mye bedre enn orginal stereoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg e-mail eller tlfnr så skal jeg sende over noen ,,,bilder, har rett og slett ikke peiling på hvordan jeg sender inn bilder her,,,,,

Men syntes det såg bra ut,,, Har du lite med peng så kan du ta deg en runde på finn og sjekke der, du kan finne mye bra der for en billig sum der,,, men og mye ræl er til salgs der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

"Låner" tråden litt ;)

Nettopp anskaffet meg en 2000 520IA Touring, lurte på ang orignale stereo`n i den. Er det egen forsterker i dette systemet levert fra fabrikk?

Tenkt å gjøre det samme som Star33 spør om. Sette inn en annen spiller , men den har ikke "forsterker effekt" innbygd, så da trenger en forsterker til høyttalerene.

Skal bygge noe hi-fi anlegg (til sommeren) , men ønsker sette inn bedre spiller så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...