Superbeetle Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Vurderer å selge min 2012 Yamaha YZF-R6. Sykkelen ble kjøpt ny hos Yamaha Bergen i April 2012, og er kjørt ca 3600km. Sykkelen er produsert som en 2011 modell, men ble levert ny i 2012. Den er 100% identisk med 2012modellen (2012modellen var kun mulig å få i WGP-dekor). Sykkelen har utført førsteservice samt ekstra oljeskift/service før vinterlagring. Dette er utført hos Aut. MC-verksted. Sykkelen er behandlet med div Swissvax produkter og framstår som 100% strøken. Ekstrautstyr: - Akrapovic R6 Slip-On - Org Double Bubble Vindskjerm - Sorte Lightec hendler - Lightec Bobbins til svingarmsstøtte - Deksel som erstatter baksete - Org Led-blinklys. (koblet mot orginalt ledningsnett) - Michelin Pilot Road 3 dekk 160000kr inkl årsavgift. Jeg ønsker egentlig ikke å selge den, men samtidig har jeg lyst på noen nye prosjekter... Blir den ikke solgt, så rynker jeg ikke på nesen av den grunn heller... :alien: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå