Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Til 30k er dette noe jeg vurderer, men jeg blir liksom ikke helt enig med meg selv, hehe..

Skjønner den :) . Skal spandere kaffe på deg om du kommer å henter, i god gammel Dralle-ånd :D . Du får tenke på saken, regner ikke akkurat med at det stormer på døra her :lol: .

///P

Skrevet

Var det denne det ble bygget om til elektriske vinduer på eller tar jeg helt feil?

Frister grådig og bare slå og kjøpe denne :P

Skrevet
Var det denne det ble bygget om til elektriske vinduer på eller tar jeg helt feil?

Frister grådig og bare slå og kjøpe denne :P

Nei, er kun manuelle vindusheiser dessverre. Dørtrekkene er derimot til manuelle så det passet jo bra når en først skulle bytte fra blått velour til kongen blandt kongeinteriør :)

Kjøpte denne for 28' for litt over 1 år siden og har kostet på over 20' siden dengang...

///P

Skrevet

Prisen er det ikke noe å si på Paul... Ditt eierskap har gjort godt for bilen! Må si jeg er frista selv altså! Og du lager sikkert god kaffi :P hmmm... hva om, kanskje hvis noen hadde letta meg for en stk tds?.... =P~

PS: Du har "glemt" en par ting som jeg kommer på i farten, i historikken i førstepost på prosjektråden.... nytt oljerør over kammen, ny rotor, nytt fordelerlokk OG sist men ikke minst - ny coiledning :!: , hehe

Skrevet

Monterte du på BBS fangere? har bladd litt gjennom prosjekt tråden men klarte ikke og finne noe bilder av bilen med BBS'n påmontert :D

Det er faktisk rett før jeg bokstavlig talt sikler av og se på bildene av denne her :D

Skrevet

Det er bare ett problem, jeg drikker ikke kaffe! (har ikke rukket å bli voksen enda) :lol:

Men dersom det skulle bli aktuelt med kjøp av denne, har du da mulighet til henting på flyplassen?

Eller kan du sette den på et tog oppover, i regi av Autotransport f.eks? Jeg grubler enda, skjønner du.. #-o

Skrevet
Prisen er det ikke noe å si på Paul... Ditt eierskap har gjort godt for bilen! Må si jeg er frista selv altså! Og du lager sikkert god kaffi :P hmmm... hva om, kanskje hvis noen hadde letta meg for en stk tds?.... =P~

PS: Du har "glemt" en par ting som jeg kommer på i farten, i historikken i førstepost på prosjektråden.... nytt oljerør over kammen, ny rotor, nytt fordelerlokk OG sist men ikke minst - ny coiledning :!: , hehe

Dralle, du får gi bort tds'n og skaffe deg skikkelig bil igjen :lol: . Jeg lovet jo deg å ta godt vare på bilen, har prøvd så godt jeg har kunnet... Jeg har forresten 2 stk. kaffemaskiner hjemme (kvern&pods) så DET skal ikke være noe problem :wink: .

Skal oppdatere tråden med dine fantastiske oppgraderinger, takk :P .

Monterte du på BBS fangere? har bladd litt gjennom prosjekt tråden men klarte ikke og finne noe bilder av bilen med BBS'n påmontert :D

Det er faktisk rett før jeg bokstavlig talt sikler av og se på bildene av denne her :D

Nei, BBS er ikke montert. Saken er at fangeren er i Tyskland ennå, hos selger. Det er meningen at jeg skal hente denne i Malmö når jeg besøker min søster der, selger har transport dit ganske ofte.

Det er bare ett problem, jeg drikker ikke kaffe! (har ikke rukket å bli voksen enda) :lol:

Men dersom det skulle bli aktuelt med kjøp av denne, har du da mulighet til henting på flyplassen?

Eller kan du sette den på et tog oppover, i regi av Autotransport f.eks? Jeg grubler enda, skjønner du.. #-o

Men Marius da, det som er SÅ godt :D .

Henting på flyplass er en selvfølge når en kjøper et flaggskip som denne 8) . All inclusive som det heter på trøndersk :lol: . Kunne sikkert ordnet transport hvis det blir aktuelt. Jeg har jo også familie i Trøndelag som skulle vært besøkt snart. Værnes er jo et alternativ, det hadde jo evt. blitt kortere for deg :shock: .

3 "interesserte", det får'n si. Imponert :D .

///P

Skrevet
Værnes hadde helt klart vært til fordel for meg i allefall.. :)

Tar den :wink:

Har det ganske hektisk for tiden, jobber MYE :roll: så har ikke så mye tid til å tenke på salg (heldigvis). Fortrenger jeg det et par mnd. til nå så er det jo sommer igjen, da vil jo jeg også kjøre E23 :D . Hehe, er ikke lett dette nei...

///P

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...