Gå til innhold

-86 E23 728i executive SOLGT!


Paulus
 Share

Anbefalte innlegg

Til 30k er dette noe jeg vurderer, men jeg blir liksom ikke helt enig med meg selv, hehe..

Skjønner den :) . Skal spandere kaffe på deg om du kommer å henter, i god gammel Dralle-ånd :D . Du får tenke på saken, regner ikke akkurat med at det stormer på døra her :lol: .

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det denne det ble bygget om til elektriske vinduer på eller tar jeg helt feil?

Frister grådig og bare slå og kjøpe denne :P

Nei, er kun manuelle vindusheiser dessverre. Dørtrekkene er derimot til manuelle så det passet jo bra når en først skulle bytte fra blått velour til kongen blandt kongeinteriør :)

Kjøpte denne for 28' for litt over 1 år siden og har kostet på over 20' siden dengang...

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er det ikke noe å si på Paul... Ditt eierskap har gjort godt for bilen! Må si jeg er frista selv altså! Og du lager sikkert god kaffi :P hmmm... hva om, kanskje hvis noen hadde letta meg for en stk tds?.... =P~

PS: Du har "glemt" en par ting som jeg kommer på i farten, i historikken i førstepost på prosjektråden.... nytt oljerør over kammen, ny rotor, nytt fordelerlokk OG sist men ikke minst - ny coiledning :!: , hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte du på BBS fangere? har bladd litt gjennom prosjekt tråden men klarte ikke og finne noe bilder av bilen med BBS'n påmontert :D

Det er faktisk rett før jeg bokstavlig talt sikler av og se på bildene av denne her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare ett problem, jeg drikker ikke kaffe! (har ikke rukket å bli voksen enda) :lol:

Men dersom det skulle bli aktuelt med kjøp av denne, har du da mulighet til henting på flyplassen?

Eller kan du sette den på et tog oppover, i regi av Autotransport f.eks? Jeg grubler enda, skjønner du.. #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er det ikke noe å si på Paul... Ditt eierskap har gjort godt for bilen! Må si jeg er frista selv altså! Og du lager sikkert god kaffi :P hmmm... hva om, kanskje hvis noen hadde letta meg for en stk tds?.... =P~

PS: Du har "glemt" en par ting som jeg kommer på i farten, i historikken i førstepost på prosjektråden.... nytt oljerør over kammen, ny rotor, nytt fordelerlokk OG sist men ikke minst - ny coiledning :!: , hehe

Dralle, du får gi bort tds'n og skaffe deg skikkelig bil igjen :lol: . Jeg lovet jo deg å ta godt vare på bilen, har prøvd så godt jeg har kunnet... Jeg har forresten 2 stk. kaffemaskiner hjemme (kvern&pods) så DET skal ikke være noe problem :wink: .

Skal oppdatere tråden med dine fantastiske oppgraderinger, takk :P .

Monterte du på BBS fangere? har bladd litt gjennom prosjekt tråden men klarte ikke og finne noe bilder av bilen med BBS'n påmontert :D

Det er faktisk rett før jeg bokstavlig talt sikler av og se på bildene av denne her :D

Nei, BBS er ikke montert. Saken er at fangeren er i Tyskland ennå, hos selger. Det er meningen at jeg skal hente denne i Malmö når jeg besøker min søster der, selger har transport dit ganske ofte.

Det er bare ett problem, jeg drikker ikke kaffe! (har ikke rukket å bli voksen enda) :lol:

Men dersom det skulle bli aktuelt med kjøp av denne, har du da mulighet til henting på flyplassen?

Eller kan du sette den på et tog oppover, i regi av Autotransport f.eks? Jeg grubler enda, skjønner du.. #-o

Men Marius da, det som er SÅ godt :D .

Henting på flyplass er en selvfølge når en kjøper et flaggskip som denne 8) . All inclusive som det heter på trøndersk :lol: . Kunne sikkert ordnet transport hvis det blir aktuelt. Jeg har jo også familie i Trøndelag som skulle vært besøkt snart. Værnes er jo et alternativ, det hadde jo evt. blitt kortere for deg :shock: .

3 "interesserte", det får'n si. Imponert :D .

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værnes hadde helt klart vært til fordel for meg i allefall.. :)

Tar den :wink:

Har det ganske hektisk for tiden, jobber MYE :roll: så har ikke så mye tid til å tenke på salg (heldigvis). Fortrenger jeg det et par mnd. til nå så er det jo sommer igjen, da vil jo jeg også kjøre E23 :D . Hehe, er ikke lett dette nei...

///P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...