Vegard welle Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Noen som har en Radiator til E36 320i til salgs? I Telemark helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Gamle typen ? Uten el vifta på ? Isåfall tror jeg at jeg har en billig i Andebu i vestfold , 91003755 om du er int Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein47 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Kjør på med radiator tetning hvis den lekker. E36 sine radiatorer er dårlige, er forresten lik på 316 og 320 i hvert fall. Jeg prøvde 3 forskjellige til jeg fylte i tetningsmiddel, nå lekker den ingenting! Kjøp den de har på mekonomen hvis det er store hull, kompiser som har tettet ekstremt store hull med den og faktisk toppakningen. Ellers kjøpte jeg en pose fra bilxtra med noe sølv pulver, den fungerte knall på et veldig liten lekkasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Fått fikset det nå, så trenger ikke lenger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå