AHellem Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 (endret) Endelig kom jeg over en ny e34 sommerbil som skal pusses opp, og jeg fikk oppfylt ønsket mitt om m50b25 motor! Henter bilen i morgen og da vil jeg også legge ut bilder! Etter jeg har sett på bilen er det dette jeg sitter igjen med: *farge; metallic lys blå *interiør; litt slitt blå *motor; litt ugjevn tomgang, men gikk gjevnt og fint og ingen ventiltikk *ganske lite rust og ingenting farlig *gått litt langt med sine 320.000km men det merkes ikke i det hele tatt *allt orginalt bortsett fra et senkesett som er i grei stand og ikke mye brukt *Mest sannsynlig litt lekkasje fra soltak *litt slapp girspak, men girer helt fint Kommer ikke på stort mer nå, men vet dette skal bli bra! Endelig stolt eier av e34 igjen Endret Februar 11, 2016 av AHellem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 Eneste bildet jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lende Skrevet Januar 14, 2013 Share Skrevet Januar 14, 2013 Gratulerer med ny e34! Ser fram til å sjå utviklingen på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 takk takk! skal bli så bra atte! ta gjerne en titt på gamle prosjektet som står i signaturen min om du er e34 intressert! masse info og bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Gratulere med ny E34! skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Da var bilen hentet og vellykket kjørt hjem Slenger ut litt bilder; Skal vaskes og pusses litt her ja! Ikke nydelig interiør, men det skal bli bedre! Ok bakseter, men fortsatt stygg farge Ingen rust på bagasjeluke eller nedi bagasjerom.. teppene ser også ganske grei ut! 235/40-17 ,,, kanon å få med slike felger til den prisen! Mpower merke skal VEKK M- skal vekk og grøftelys inn og grill skal lakkes svart ++ Stor kjørekomputer Sommerdekk holder en sesong til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Hei, grattis. Du som kjøpte denne ja, gikk billig den Her er det mye bil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Ja den gikk grisebillig! kjøpte for 11.500... overraskende god stand! kunne garantert solgt den uten å gjøre noe for nermere 20k... første prosjekt nå er å eu-godkjenne den! men har en vinterbil å godkjenne og litt andre prosjekter så blir litt og litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Trenger tips til oppfriskning i det blå interiøret! hva kan passe til blått? seter, dørpanel ++? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 Litt småplukk innkjøpt i dag da! *Ny coupevarmer som jeg har satt inn i bilen sammen med en fuktoppsamler,, *tatt baksetet opp i stuen for vask med turtle skum *nye plugger *nye lyspærer(den ene var gåen) *billige greie biltema vindusviskere Er en beskjeden begynnelse, men dette blir kanonbra til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Blir vell bra svarte sportseter hadde blitt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 tror du det hadde vert fint med svarte sportsseter i blå innredning eller at jeg skal lage svart midtkonsoll også ++ ? utrolig usikker her! godt å se at du fortsatt henger med på trådene mine Tandee34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Alt svart Må jo følge med, den hvite du hadde ble utrolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Blir nok bra med svarte stoler Vet også folk som har lakkert interiørdeler med bra resultat hvis du virkelig vil fjerne alt det blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 om allt det blå skal vekk skal det BYTTES i svart lakkere det materialet der holder et halvt år og så begynner det å se dårlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå