Julianv Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Hei! Har et kompressorkit fra ESS på vei i posten nå, og driver å leker med tanken på godkjenning. Har gjort litt research og ser at 330D har 410nm orginalt. Ifølge bremsepapirene til ESS så vil jeg ende på ca 410 i motor. Vet jo at de som bygger om til M3 bruker 330D som grunnlag grunnet forskjell på chassis for E46 coupe Og E46M3 coupe(bakskjermer bla). Tror dere at dette kan gå? Såvidt jeg har sjekket har 330i og 330d prikk likt understell og bremser. Er vel NM de bruker å godkjenne med for tiden, og jeg kjører jo "orginal" motorstyring med ny software. Tenker å sende inn søknad snarest, kommer til å oppdatere når noe skjer! Kan og dele informasjon/søknad vis andre tenker på det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Får oppdatere litt her da.. Søknad er sendt, og fått svar at jeg skal få opplyst hva jeg må dokumentere osv innen 2-3 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Spennende! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Dette blir spennende. Ka skjer om du ikkje får godkjent? Redd for anmerkning hos BT og innkalling ved neste EU? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Skjer ikke noe om det ikke går igjennom.. Får vite hva som trengs på mail lenge før jeg evt skal inn og vise.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Fikk du svar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Legger de ikke effekten også til grunn mtp godkjenningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Har fått et svar, men måtte søkes på nytt grunnet jeg ikke står som eier på bilen. Venter i spenning! De virket overraskende positive tl dette faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 var det alt svaret du fikk? eller stod det noe mer ang presse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Og når forventer du dette svaret, nå når du er den heldige eier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Henger meg på her. Hvis det er 330d som grunnlag, så er det jo håp selv for meg med touring en gang i fremtiden også da Hold oss oppdatert her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Lykke til med godkjenning, del nyheten med oss da Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2013 var det alt svaret du fikk?eller stod det noe mer ang presse? Sto masse, men holder kortene litt tett til brystet enda.. Og når forventer du dette svaret, nå når du er den heldige eier? Om en uke eller to ca Henger meg på her. Hvis det er 330d som grunnlag, så er det jo håp selv for meg med touring en gang i fremtiden også da Hold oss oppdatert her! Bruker 330d som grunnlag når man godkjenner M3'er også så skal alltids være muligheter for deg også Lykke til med godkjenning, del nyheten med oss da Sent from my iPad using Tapatalk HD Thanks, oppdaterer når jeg vet noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloppe Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Er det tüv eller noe på kompressorsettet? Ellers er det vel mye krangling angående syklusstest og avgåss de ikke kommer til å gi seg på.. Men de virker positive til ombygging her i distriktet, men når jeg søkte om turbo på e34'en min, så skrev de og at de ikke har godkjent turbobygg før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 spytt ut skal ha Ess presse i e38`n min, så vil vite litt hva dem krever. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå