Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang orginal styling til E34 5serie så er det følgende orginal styling:

M5:frontfanger, sideskjørt m/dørlister,bakfanger og par forskjellige vinger? Skilt holder på bakluke i sort? Ei lita list og ei større vinge stemmer det.

M Tech: lik M5 bare litt anderledes frontfanger?? Hva er forskjellen der? sideskjørt og bakfanger er lik M5 og det er en egen M tech bakvinge.

540 v8 har en frontfanger lignende M5.

Har jeg fått det rett?

Skrevet

Driver nemlig å samler litt M tech ting til bilen og har sålangt fått tak i sideskjørt, dørlister og vinge bak. Skulle hatt bakfanger og en av disse 3 frontfangerne og, men vet ikke helt hva som skiller disse 3, noen som har kunnskap og kan hjelpe? :)

Skrevet

M5

90194d1255447357-e34-m5-sale-54k-miles-dscn0026.jpg

M-sport

e3c4e8f7.jpg

540i

540-02.jpg

Aerodynamic (dette er bare en addon du skrur på standardfangeren)

7332141568_cf64a0b16d_b.jpg

Disse er vel alle de originale, bortsett fra standardfangeren da.

Skrevet

Vi burde kanskje lagd en oversiktstråd over de forskjellige? Både originale BMW og fra andre produsenter :D

Zender:

zender.jpg

Skrevet

Det hadde vert stilig og lagt en oversikt over alt til dei fleste modeller :) her er forøvrig et bilde hvordan den er orginal:

1270607649_688cae193a69d216f-original.jpeg

Det kan jo fortsatt være v8 front på den orginale i alle motorklasser. Og det kom også m skjørter som ekstrautstyr.

Skrevet
oooohhhh takk for svar! Da har jeg litt å sikle etter, men m5/m tech/ 540 ser utrolig like ut?

Edit: 540 ser ut til å ha mere "brutal" leppe?

Ta en litt nøyere titt på bildene så ser du forskjellene og likhetene ;) Evt vil jeg nesten tro det ligger et eller to bilder på www.google.no av både E34 M5 og E34 540 :) Mener ikke å være spydig, måtte bare le litt når noen spør om en fanger er litt mer "brutal" enn den andre, når det er bilder av begge to :P Da ser man jo gjerne forskjellen selv, med mindre dataskjermen er knust eller man har holdt seg våken litt for lenge. :)

Skrevet
oooohhhh takk for svar! Da har jeg litt å sikle etter, men m5/m tech/ 540 ser utrolig like ut?

Edit: 540 ser ut til å ha mere "brutal" leppe?

Ta en litt nøyere titt på bildene så ser du forskjellene og likhetene ;) Evt vil jeg nesten tro det ligger et eller to bilder på http://www.google.no av både E34 M5 og E34 540 :) Mener ikke å være spydig, måtte bare le litt når noen spør om en fanger er litt mer "brutal" enn den andre, når det er bilder av begge to :P Da ser man jo gjerne forskjellen selv, med mindre dataskjermen er knust eller man har holdt seg våken litt for lenge. :)

Han spør ikke om den er brutal fordi han ikke har sett den. han spør om vi er enige i at den er litt mere brutal! så bare le i vei. men det er nok de fleste her inne som ler av deg:)

Skrevet
Han spør ikke om den er brutal fordi han ikke har sett den. han spør om vi er enige i at den er litt mere brutal! så bare le i vei.
Her er det en som forstår godt norsk og ikke prøver å være en kvasi morsom figur som skal vri/feiltolke en setning og lage ett nr ut av og prøve drite ut andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...