Suspiria Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Ang orginal styling til E34 5serie så er det følgende orginal styling: M5:frontfanger, sideskjørt m/dørlister,bakfanger og par forskjellige vinger? Skilt holder på bakluke i sort? Ei lita list og ei større vinge stemmer det. M Tech: lik M5 bare litt anderledes frontfanger?? Hva er forskjellen der? sideskjørt og bakfanger er lik M5 og det er en egen M tech bakvinge. 540 v8 har en frontfanger lignende M5. Har jeg fått det rett?
Suspiria Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Driver nemlig å samler litt M tech ting til bilen og har sålangt fått tak i sideskjørt, dørlister og vinge bak. Skulle hatt bakfanger og en av disse 3 frontfangerne og, men vet ikke helt hva som skiller disse 3, noen som har kunnskap og kan hjelpe?
rolfi Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 M5 M-sport 540i Aerodynamic (dette er bare en addon du skrur på standardfangeren) Disse er vel alle de originale, bortsett fra standardfangeren da.
joachim sørlie Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Får også v8 Alpina fronten som jeg har
rolfi Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Vi burde kanskje lagd en oversiktstråd over de forskjellige? Både originale BMW og fra andre produsenter Zender:
Lende Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Det hadde vert stilig og lagt en oversikt over alt til dei fleste modeller her er forøvrig et bilde hvordan den er orginal: Det kan jo fortsatt være v8 front på den orginale i alle motorklasser. Og det kom også m skjørter som ekstrautstyr.
Suspiria Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 oooohhhh takk for svar! Da har jeg litt å sikle etter, men m5/m tech/ 540 ser utrolig like ut? Edit: 540 ser ut til å ha mere "brutal" leppe?
Suspiria Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Får også v8 Alpina fronten som jeg har bilde?
joachim sørlie Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Sjekk ut sånn midt i tråden på alpina'n min som ligger i signaturen min er på mobilen nå serru..
Julian Sommer Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 oooohhhh takk for svar! Da har jeg litt å sikle etter, men m5/m tech/ 540 ser utrolig like ut?Edit: 540 ser ut til å ha mere "brutal" leppe? Ta en litt nøyere titt på bildene så ser du forskjellene og likhetene Evt vil jeg nesten tro det ligger et eller to bilder på www.google.no av både E34 M5 og E34 540 Mener ikke å være spydig, måtte bare le litt når noen spør om en fanger er litt mer "brutal" enn den andre, når det er bilder av begge to Da ser man jo gjerne forskjellen selv, med mindre dataskjermen er knust eller man har holdt seg våken litt for lenge.
bergeee Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 oooohhhh takk for svar! Da har jeg litt å sikle etter, men m5/m tech/ 540 ser utrolig like ut?Edit: 540 ser ut til å ha mere "brutal" leppe? Ta en litt nøyere titt på bildene så ser du forskjellene og likhetene Evt vil jeg nesten tro det ligger et eller to bilder på http://www.google.no av både E34 M5 og E34 540 Mener ikke å være spydig, måtte bare le litt når noen spør om en fanger er litt mer "brutal" enn den andre, når det er bilder av begge to Da ser man jo gjerne forskjellen selv, med mindre dataskjermen er knust eller man har holdt seg våken litt for lenge. Han spør ikke om den er brutal fordi han ikke har sett den. han spør om vi er enige i at den er litt mere brutal! så bare le i vei. men det er nok de fleste her inne som ler av deg:)
Suspiria Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Skrevet Januar 17, 2013 Han spør ikke om den er brutal fordi han ikke har sett den. han spør om vi er enige i at den er litt mere brutal! så bare le i vei. Her er det en som forstår godt norsk og ikke prøver å være en kvasi morsom figur som skal vri/feiltolke en setning og lage ett nr ut av og prøve drite ut andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå