Mariuse34 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Jeg skal gi pnp-forsterkeren et nytt forsøk. Jeg har dette kabelsettet. Klarte å smelte isolasjonen på den gule ledningen ved et uhell, derfor er den sort på deler av ledningen. Men ser den ellers ut slik den skal? Den rødevog de to gule endene, hvor skal de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 ingen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Noen som har en koblingsoversikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Se fig. 7 i brukermanualen. Gul og gul ledning på adapteret ditt skal kobles sammen. Du kan evt. koble 12v direkte på forsterkeren som vist på fig. 2b. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Denne manualen er den noe sted? Har fått fatt på ny forsterker nå. Men om jeg husker riktig er det ikke noe strøm som skal kobles til disse? Den får alt den trenger fra kablene, right? Det er en rød og en gul ledning som henger løst, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Fikset! Spiller som bare fy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå