plattgatter Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Har en 523 som begynner å jage på turtall når den har gått på tomgang en ca.5 min. er og litt treg i nedre turtalls område, noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plattgatter Skrevet Januar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2013 bump!! ingen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 holder knapp på veiv og eller kam sensor. diagnose kan hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikSimo Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Kan være så mangt, så en diagnose er som tidligere nevnt det enkleste å starte med. Mente bestemt at disse bilene ikke ville gå dersom veivsensor var gåen, så har mer tro på kamsensor enn veivsensor... Ting du kan skjekke selv, om du ikke har tilgang på diagnoseutstyr, er om du har nedsota plugger, en dårlig coil eller defekt LMM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 min e39 gikk med deffekt veivsensor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikSimo Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 Må være en sta jævel du har under panseret da Eller så må du ha ha TU-maskin?, for de tidligere mener jeg fortsatt ikke vil gå med gåen veivsensor. Men skal ikke være for sikker, er garantert noe jeg har lest her inne på et eller annet tidspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 23, 2013 Share Skrevet Januar 23, 2013 tydligvis en sta, men god motor er enkel vanos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plattgatter Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 tydligvis en sta, men god motor er enkel vanos Var på verksted i dag og tok en diagnose,den viste at det ikke var signal fra LMM. er den boss,kan den fixes. har noen en ok.til salgs???? dobbel vanos 2,5liter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Edge Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Må være en sta jævel du har under panseret da Eller så må du ha ha TU-maskin?, for de tidligere mener jeg fortsatt ikke vil gå med gåen veivsensor. Men skal ikke være for sikker, er garantert noe jeg har lest her inne på et eller annet tidspunkt Min m52b28 gikk også fint med gåen veivsensor, litt vrang å starte bare..(byttet først kamsensor siden det var den som dukket opp på diagnose, men måtte bytte veivsensoren for å bli kvitt startproblemet). Ikke så veldig lenge etter bytte av veiv- og kamsensor (originale sensorer) dukket begge disse opp igjen på diagnose med feil, men bilen både starter og går helt fint, og sånn har den gått lenge nå. Så vet ikke helt hva jeg skal tro om diagnosen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Må være en sta jævel du har under panseret da Eller så må du ha ha TU-maskin?, for de tidligere mener jeg fortsatt ikke vil gå med gåen veivsensor. Men skal ikke være for sikker, er garantert noe jeg har lest her inne på et eller annet tidspunkt Min m52b28 gikk også fint med gåen veivsensor, litt vrang å starte bare.. Ikke så veldig lenge etter bytte av veiv- og kamsensor dukket begge disse opp igjen på diagnose med feil, men bilen både starter og går helt fint, og sånn har den gått lenge nå. Så vet ikke helt hva jeg skal tro om diagnosen.. Etter det jeg har forstått, så kan ofte diagnosene vise feil på kamsensorer, når den egentlige feilen er veivsensor. Desse sensorene ligger visstnok i samme "loopen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå