modus Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Hei. Virker som min f11 har blitt mye hardere på fjæringen bake og kompressoren går en del mere en vanlig..noen som har vært borti dette??
tbardalen Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Burde vel være mat for forhandler dette? Antar at garantien gjelder enda
modus Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Ja er det..Lurte bare på om noen her viste hva det kunne være da jeg har nærmere 35 mil til nærmeste bmw forhandeler.
John Kr Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Er det ikke bare kulden som gjør bilen hardere / stivere, jeg synes at min også er blitt hardere i kulden, men jeg har ennå ikke reagert på dette før du kom med ditt innlegg. Trur ikke det er noe galt med min da...
modus Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Har tengt samme tanke...merker det igrunn nå når det er rundt -15...men skal vel ikke være slik...
modus Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Hvis jeg står på hengerfeste å "hopper" er det såvidt bevegelse på bilen bake..
John Kr Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Du kan jo ta kontakt med leverandør så får vi høre hva de sier... Kjørte en litt lengre tur her om dagen, bilen ble noe mjukere etter hvert, men nå er det ikke så kaldt ute ved kysten (minus 5-6 grader) da.
modus Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Skrevet Januar 16, 2013 Snakket med dem idag...problemet var ukjent for dem..her er det -20 nå..skal vente å se om den blir bedre i mildvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå