Gå til innhold

har ikke sub utgang i spilleren, kan jeg bruke di andre?

Anbefalte innlegg

Ja og nei. Suben burde ha en delefrekvensen et sted for at du ikke skal få masse rare lyder fra den. Lite hyggelig når du hører mørke stemmer fra bagasjen ;)

Dersom du har mulighet i forsterker til dette så går det fint å bruke utgangene som de er. Bare passe på at du ikke har noe såkalt høypassfilter påskrudd, ellers blir det lite moro :)

Anbefalt delefrekvens er mellom 50 og 80hz.

Hva slags utstyr skal du koble opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og nei. Suben burde ha en delefrekvensen et sted for at du ikke skal få masse rare lyder fra den. Lite hyggelig når du hører mørke stemmer fra bagasjen ;)

Dersom du har mulighet i forsterker til dette så går det fint å bruke utgangene som de er. Bare passe på at du ikke har noe såkalt høypassfilter påskrudd, ellers blir det lite moro :)

Anbefalt delefrekvens er mellom 50 og 80hz.

Hva slags utstyr skal du koble opp?

1500 wrms monoblokk, trippel alu 10" 1800w rms, 35m2 kabler. jeg merka ikke til noen stemmer baki der da jeg testa det ut. spilte rimelig sykt for seg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Watt og elemetstørrelse sier meg veldig lite om hva slags utstyr det er snakk om. Blir som om jeg skulle sagt at jeg har 150 hestekrefter og 17" hjul når du spør meg om åssen bil jeg har ;)

har ikke såå mye peiling på anlegg. åssen info trenger du?:P det er noen år gammal spiller, er ikke muli at en av di er til sub bare at det ikke er rissa inn i spillernn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...