Mreggen123 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Hei, fikk lånt en spiller av en kompiss idag, siden den gamle spillern har tatt kvelden.. det er to utganger bak, hvor det ikke står at noen av dem er til subwoofer. Har det noe å si om det ikke er egen utgang til subwoofer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Ja og nei. Suben burde ha en delefrekvensen et sted for at du ikke skal få masse rare lyder fra den. Lite hyggelig når du hører mørke stemmer fra bagasjen Dersom du har mulighet i forsterker til dette så går det fint å bruke utgangene som de er. Bare passe på at du ikke har noe såkalt høypassfilter påskrudd, ellers blir det lite moro Anbefalt delefrekvens er mellom 50 og 80hz. Hva slags utstyr skal du koble opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mreggen123 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Ja og nei. Suben burde ha en delefrekvensen et sted for at du ikke skal få masse rare lyder fra den. Lite hyggelig når du hører mørke stemmer fra bagasjen Dersom du har mulighet i forsterker til dette så går det fint å bruke utgangene som de er. Bare passe på at du ikke har noe såkalt høypassfilter påskrudd, ellers blir det lite moro Anbefalt delefrekvens er mellom 50 og 80hz. Hva slags utstyr skal du koble opp? 1500 wrms monoblokk, trippel alu 10" 1800w rms, 35m2 kabler. jeg merka ikke til noen stemmer baki der da jeg testa det ut. spilte rimelig sykt for seg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Watt og elemetstørrelse sier meg veldig lite om hva slags utstyr det er snakk om. Blir som om jeg skulle sagt at jeg har 150 hestekrefter og 17" hjul når du spør meg om åssen bil jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mreggen123 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Watt og elemetstørrelse sier meg veldig lite om hva slags utstyr det er snakk om. Blir som om jeg skulle sagt at jeg har 150 hestekrefter og 17" hjul når du spør meg om åssen bil jeg har har ikke såå mye peiling på anlegg. åssen info trenger du? det er noen år gammal spiller, er ikke muli at en av di er til sub bare at det ikke er rissa inn i spillernn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Merke og modell sier nok tenkte for å hjelpe deg helt i mål så hadde det vært kjekt å vite litt mer om forsterkeren din i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mreggen123 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Merke og modell sier nok tenkte for å hjelpe deg helt i mål så hadde det vært kjekt å vite litt mer om forsterkeren din i det minste. Er en litt eldre LG spiller, 2 uttak bare hvor det ikke står noe på. En ADS spiller fra torshov: http://www.torshovbil.no/sider/vare?varenr=17325154 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå