Gå til innhold

Min første BMW, e34 530i

bergan01
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk plastidippen først idag, men da blir det nok å sprøyte bilen til helgen :)

Skal samtidig ta hardtopen til en mx-5, spent på resultatet.

Ellers så har jeg fortsatt litt på felgene, splittet de og lagt ny silikon/tech7.

Pusset med 1200 papir og polerte ytterringene raskt og gæli for å få vekk det værste, ble tåelig bra:

uyg02khg899yxxnersw1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror dette blir kanonbra ! DIGGER felgene dine... jealous..............

Jeg tror også felgene kommer til å se veldig bra på bilen! De er ikke 100 prosent strøkne, da noe av krommet rett og slett har flasset litt, men vil si de er omtrent 90 prosent. Og da ser dem bra ut på noen meters avstand :D hehe

Jeg følger med på ditt prosjekt også! Bra å få inn svart skinn, ingenting kler bilene her bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering her

Har fått plasti-dipen, men blir nok utsatt noe til.

Justert ventilene

Lakkert ventildeksel

Måtte ta av sotingen på lyktene da det begynte å se stygt ut i kantene og løsne litt, må gjøres skikkelig neste gang.

bilder sier mer

2jdd8pbmhx7op1vt5x4i.jpg

mqgersph7xi6dl5e01yk.jpg

57prms1ebizqoccvcl5v.jpg

j5pubr8z6q3pn2subnta.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker planene ;) Husk at Plasti Dipen skal blandes slik: 3 liter tynner pr. 4 liter Plasti Dip. Dette er den "ultimate" blandingen i følge de som gjør dette mye.

Hadde noen bilder fra jeg hadde matt svart E34, så her har du litt å tenke på ang. lykter, photoshoppa litt til deg:

wmzsz66orxa7miysctwi.jpg

298p9n72rkz0nnb6uub4.jpg

e9lg039lmfetpiwkiedy.jpg

86demlvtr9g2eypnvh3s.jpg

80sle7ed3wld5tz2t2sb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E34 er en litt "badass" bil og øyelokka ser awesome ut

Kunne ikke sagt meg mer enig ;) Med mindre den er i en lys lakk, som gletcherblau. Da kler den til og med chrome, og å være så original som mulig. Men akkurat matt svart, da er det "badass" man er ute etter :)

Uansett, gleder meg til å se denne dippet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for photoshoppingen Custom, tror kanskje jeg likte den øverste best?

Nå ble alle lyktene sotet med svart sotspray i forrige uke, inkl baklykter, så kjører med det en liten stund for så å kanskje bytte til gul ja, så råtøft ut :)

Her kommer en liten update, har lagt 3. laget nå. La 2. litt tjukkere enn første og 3. laget matet jeg bra på med plastidip. Renner ikke, og begynner å ta form.

Har blandet 4l plast og 3l tynner som anbefalt :)

tufd1o8s1uq1cmbui2sj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser grisebra ut så langt! Jeg syns forøvrig den nederste photoshoppinga så best ut, men hver sin smak der! :)

Jeg er veldig nysgjerrig på hvor mye Dip du evt har igjen etter du er ferdig :) Altså hvor mye det går på en bil på denne størrelsen. Hadde det holdt med et spann (1 gallon/3,78 liter), eller bør man kjøpe to slik du gjorde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...