G-RACING Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Hei! Har akkurat installert El-luke i min e30. Alt er utført originalt med tanke på tilførsel kabel + henta i fra orginal kontakta under rattstammen. Likevel får ikkje eg strøm. Spørsmålet er om det er nokon som har tips til meg ang dette? Er forøvrig ikkje liv i dei orginale vindusheisane heller. Gjelder facelift e30 Takkar på forhånd for hjelp
magne_ Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Har du målt på kontakten som du har koblet tilførsekabelen til? Kan muligens være at du mangler sikring eller opplegg for sikring til takluke, viss bilen som ledningsnettet stammer fra var med manuel luke? Har du skikkelig jord til motoren?
hylle Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Ey, sjekk denne : Den går på kursen som går sammen med EL vinduer, va den som va problemet i min, feilsøkte et helvettes av timer. org på coupe og m3 e den på dashbordet, men på sedan og touring e den i midtkonsoll, Eller omvendt. garantert problemet på din!
hylle Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Ey, sjekk denne :http://www.bavauto.com/assets/imglib500/61311369375.jpg Den går på kursen som går sammen med EL vinduer, va den som va problemet i min, feilsøkte et helvettes av timer. org på coupe og m3 e den på dashbordet, men på sedan og touring e den i midtkonsoll, Eller omvendt. garantert problemet på din! "The power window circuit on the E30 models (3-series 84-91, plus 92 convertible) , includes a circuit breaker switch. The breaker is located above the radio on 4-door models (and convertibles) and on the center console on 2-door models. If the system is overloaded, the breaker will “pop” and all of the windows AND the sunroof will be inoperative. In this case, the button on the breaker will pop out and show a red ring around the base of the popped out button. Simply push the button back in."
E30-328 Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Ey, sjekk denne :http://www.bavauto.com/assets/imglib500/61311369375.jpg Den går på kursen som går sammen med EL vinduer, va den som va problemet i min, feilsøkte et helvettes av timer. org på coupe og m3 e den på dashbordet, men på sedan og touring e den i midtkonsoll, Eller omvendt. garantert problemet på din! "The power window circuit on the E30 models (3-series 84-91, plus 92 convertible) , includes a circuit breaker switch. The breaker is located above the radio on 4-door models (and convertibles) and on the center console on 2-door models. If the system is overloaded, the breaker will “pop” and all of the windows AND the sunroof will be inoperative. In this case, the button on the breaker will pop out and show a red ring around the base of the popped out button. Simply push the button back in."[/quote Dette er ikke det samme på europeiske modeller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå