BMW E30 325 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 (endret) Selger min 1990 mod 325 cab, import fra tyskland på 90tallet. Bilen har ikke vært i bruk siden 08, da ble den sveiset og lakkert. Nye bakskjermer, framskjermer, bakplate osv. Den er lakkert med en effekt lakk, den er grønn/blå, fin farge, som ikke skriker for mye. Kmstand 200 000 ish Godkjent senket - ikke noe spesifisert senkesett Valsede buer Sort nyoppfrisket skinn (veldig bra stand) El-cab, el ruter, Defa alram (som virker) Motor har fått ny(brukt) veiv, samt veiv- og rådelager. Ny vannpumpe, vannslanger osv Ny regreim Bilen er hel og pen, alt virker, bare å kjøre rett på EU. Selv har jeg ikke brukt den noe særlig, kjørt den bare et par 100m. Kjøpte denne for å fikse alt som var galt, for å eu-godkjenne den for så å selge den. Nå har jeg fikset alt som jeg vet er galt, mener det bare er å kjøre på eu og hente skilter Eneste jeg kommer på som er negativt er at bakerste potta begynner å bli dårlig. Her har du muligheten til å få en flott sommer bil, med nesten strøkent skinn interiør, lav km, masse glede igjenn, til en hyggelig vinterpris Litt bilder Er bare disse bildene jeg har forøyeblikket. Bud ? skambud er nytteløst, da jeg ikke befinner meg i noen form for økonomisk krise;) innbytte i annen bmw kan være aktuelt, men må ha penger i mellom Omreg. og eventuell årsavgift kommer i tillegg. Foretrekker kontakt på PM Endret November 4, 2023 av BMW E30 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Opp å hopp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 ca pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2013 du har pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adam325 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adrianhaugenkarlsrud Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Hei kan du sende meg pris på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappa-Kristiansen Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Pris ant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 50 sånn den står, eventuelt fornuftig bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå