bmw-520i Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 det hadde blitt et svakt punkt i taket vis du skulle hatt en åpning på 180 isteden for 60cm det har noe med snømengden taket skal tåle ved ver kvadratmeter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Antar det er hva han mener. Blir nok varmepumpe her også, men er endel igjen før jeg er der Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Antar det er hva han mener. Blir nok varmepumpe her også, men er endel igjen før jeg er der Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Jeg og har fått meg et lite krypinn med varmepumpe,fint ja!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 vet ikke helt hvordan du isolerer men skal du utnytte det max må det være 100 mot veggen det gjørs ved og kjøre hånden på sidene av isolasjonen og dytte den forsiktig. så og si alle som isolerer i dag har en glipe på kanskje 1-3 cm på grunn av de dytter bare i front som igjen gjør at du får en kuldebro da unytter du ikke isolasjonen 100% og bruker mer strøm i oppvarming en nødvendig. bare et lite tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2013 Da er det lagt fuktsperre i taket, og elektrikeren har bekreftet at han kommer og legger opp strøm Tirsdag. Blir godt å bli kvitt skjøteledningen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Får du opp porten med en bil på bukk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2013 Begrenset, men ikke annerledes enn saxeløfter eller annet. Skal se når den skal monteres om jeg setter den slik at søylene kommer rett innenfor når porten er åpen. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Og jeg har strøm Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Blir bra dette,har du tenkt å ha noe på gulvet,epoxy eller fliser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Skal vel ha noe på gulvet, men det blir ikke helt enda. Til mitt lette bruk tror jeg plastflis kan funke bra Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Har handlet lys. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Så smått begynt å plate vegger. Sent from my HTC One S using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Ser ut som du bygger en utrolig kjekk garasje, misunnelig på den. Er det gips du plater veggene med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Takk for det. Er gips ja. Kunne godt tenkt meg å bruke noe annet, men på pris er jo gips ganske uslåelig, så da blir det gips nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Vurdert Litex baderomsplater? Har det i verkstedet her, funker veldig bra. Tåler vann også så kan vaske bil inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå