inge30 Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 vurderer kjøp av 10 år gammel x5. er det lurt ? og er det noe jeg bør passe på. har bilen noen gjentatte plager eller går den stort sett greit ? bør jeg kjøpe disel eller bensiner ? jeg er mekaniker og klarer de fleste reperasjoner selv..
SweetBMW Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 3 liter diesel med automat har hatt problemer med at kassa ryker. Sjekk om den har blitt byttet. Utover dette er det rimelig greit, diverse rust her og der som gjenganger. Sjekk www.autopower.se \ begagnatguiden for mer info Og neste gang, skriv en bedre emnetittel!
Jens Harald Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Min far har en e53 fra 2003 3l bensin, tror han har hatt den fra sånn 2006, den har gått 180-190k km nå og han har ikke hat NOE problemer med den i det heletatt, eneste han har gjort er å bytte noen foringer foran, kostet vel 2k eller noe Ellers ville jeg klart gått for bensin da den er vesentlig sprekere og du får ordentlig rekkesekserlyd bruker ca 1-1.1l på langkjøring og 1.3-1.4 på by-kjøring. (1.5l langkjøring med 1.5 tonns henger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå