JulianS Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Nå begynner jeg å bli lei, har fått tak i en motor jeg ikke veit noe om - SMART.. Uten lmm, feil ecu, automatkasse og masse deler som mangla. Nå har jeg fått tak i det meste jeg trenger. Motoren tørner fint for hånd, men kinner sakte! Kinner ikke i det heletatt med mindre jeg drar en jording fra batteri og ned på starteren, jordinga på h. motorfeste er på. Har brukt 413 ecu med rød etikett, da uten ews? Klippt den grønne kabelen i x20 kontakta (pinne 7?) men bensinpumpa går ikke og det er lite livstegn annet enn at den kinner sakte. Det er ledningsnett fra automat og har prøvd med og uten girkassestyreenheten. Er det noe jeg ikke har tenkt på? Jeg har vært lei helt side jeg satt inn motoren egentlig, ingen motivasjon for å feilsøke :s
hao Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Prøv en PM til kje. Han sitter i alle fall med en del kunnskap om emnet memberlist.php?mode=viewprofile&u=6338
JulianS Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 Har fått fyra når en får litt motivasjon og et multimeter så er mye gjort
JulianS Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 Nå starter den ikke igjen -.- blir rå som faen..
JulianS Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 Skal den kinne når styreenheten til kassa står i?
JulianS Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Når jeg starta den så måtte jeg laske bensinpumpereléet. Nå bare smeller den i eksosen innimellom når den kinner.. pluggene blir våte og det er god gnist, men fyrer da ikke.. har lest meg til at reléet akriveres når motoren kinner via veivakselsensoren. Kan det stemme? Har ikke mulighet til å få målt vekselspenning over sensoren nå heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå