MartinBratteberg Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Hei! Har problemer med alle låsene... Førerdøren fungerer kun manuelt ogpassasjerdøren er noe for seg selv.. Når jeg låserer passasjerdøren låser den seg opp igjen og jeg må låse igjen. Når jeg låser opp så er den "opplåst"men hverken døren eller bagasjerom vil Opne seg.. Det er ingen motstand i håndtaket og bagasjerommet kan ikke bli Åpnet manuelt med nøkkel (låsen går ikke rundt..) Er de noen som vet hva som er feil? Eller har ideer? Har sjekket sikringer i motorrom og de ser fine ut, har byttet 2 av 3 me Bare for å prøve... Ser fram til svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clausfox Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Bump Hei, har du sjekket ledningen som går opp i bagarsjerommet? de ligger i en strømpe, på min var de helt spøre og blankt kobber lå inntilhverandre! sjedde mye rat! Jeg ville sjekket det ihvertfall! er trossalt mye opp og ned med lokket og hvis det er kaldt sprekker islasjonen av kablene lett... Håper du finner ut av dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2013 Bump Hei, har du sjekket ledningen som går opp i bagarsjerommet? de ligger i en strømpe, på min var de helt spøre og blankt kobber lå inntilhverandre! sjedde mye rat! Jeg ville sjekket det ihvertfall! er trossalt mye opp og ned med lokket og hvis det er kaldt sprekker islasjonen av kablene lett... Håper du finner ut av dette Takker! Skal sjekke de ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå