sk8 Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 hei , noen som har vert borti dette her før som kan hjelpe? vil ikke opp på turtall , bare dauen til jeg slipper gassen.. veldig takknemlig for alle tips HAR SJEKKA : plugger ok Sjekka at pluggledninger står rett, d gjør di Rotor og fordelerlokk (såg Bra ut ) Den får bensin frem, (ny pumpe) BTR ok Sjekka for lekasjer rundt innsug med startgass, (ingen forskjell i gangen) Lmm og tomgangregulator er ok Alt dette og ingenting blir bedre..... Hva mer kan jeg teste?
sk8 Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 pluggene var bare sotet, men pussa di fine og blanke ingen forskjell, men har ikke sjekka di etterpå :S hva tenkte du på ?
Julian Sommer Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Prøvd å ta av kontakta på luftmengdemåleren? Hvis bilen går fint uten denne må den byttes.
terminator Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 når har dette problemet dukket opp, i forbindelse med noe..??
sk8 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 Var bare plutselig en dag, men rett etter jeg bytta bensin pumpe, men har testa med den gammle pumpa nå, ingen forskjell:(
terminator Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 har du målt bensintrykket? skal vel var 3-3,5 bar.
sk8 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 Har ikke måler tigjengelig, har du en kansje, som jeg kunne lånt 1 liten time?
terminator Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 hadde jeg hatt skulle du fått lånt, men det har jeg ikke.. de har på biltema. ville fått sjekket dette, da det .. vel nå var det ikke så lett og høre på videoen, men hørtes ut som den ikke fikk bensin. og siden det var i "sammenheng" med bensinpumpe bytte, så er det vel sannsynlig at feilen kan ligge der..
handsome Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Satt tur og retur riktig på pumpa da? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
sk8 Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 Takk for det:) Har satt på plass den gammle , bytta den pgr av den stoppa av og til:p men er ingen forskjell... Den nye pumpe er til 325 den også så er litt løye at det skulle tulle sånn å ikke bli bra igjenn når d ble skifta tilbake som d var:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå