Julianv Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Hei! Har en 330ci'a som etterhvert trenger ny diff, og mtp at kompressorkit kommer på tenker jeg å montere M3-bakstilling. Har noen spørsmål ang dette: Hva passer overens på M54'en? Tenker på flere scenarioer: orginal automat-kasse med M3-bakstilling 330-manuellkasse med M3-bakstilling 5/330d-kasse med M3-bakstilling M3-kasse med M3-bakstilling Sistnevnte er jo mange ganger mer kostbart enn de andre. Leste noe om at automat-akslingen var rett lengde for M3-bakstilling, men passer denne akslingen rett i diffen, eller må jeg dele aksling i to og skjøte med M3-aksling? Håper noen sitter med god info ang dette, da jeg har søkt meg grønn og gul for å finne ut av dette..
Lars89 Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Bra plan Det enkleste er å sette i en 6-trinns manuell fra 330i. Da kan du bruke M3 mellomaksling. Går du for 5-trinns eller automat må du ha custom mellomaksling. Ref: http://forum.e46fanatics.com/showthread ... +rear+swap
Julianv Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 Takk for godt svar, Lars.. Blir sikkert enda vanskeligere og dyrere å få tak i 6-trinns til 330 tipper jeg.. Faen, får vel bare kjøre m3 fullt ut hehehe
Julianv Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 Kan jeg splitte en Z4M-drivaksel og skjøte med min?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå