DRP Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 var ute å kjørte tds'n her om dagen, å la merke til at motorn var litt varmere en vanlig så sto røyken ut av panseret og forventet at motoren hadde tatt kveld men var termostaten som var ødelagt å det hadde da blitt stort trøkk i slangene, som da hadde sprengt pompa til sirkulasjonen til varmeapperatet nå er det da bestilt ny termostat og skal fikses opp imårra. sabla iriterendes at man trur det er det verste som har skjedd, så man sjekker topp å alt etter sprekker, å bruker mange timer på å lufte kjølesysteme, for å da tenke på at man skal sjekke slangene fra termostaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRP Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2013 Godt med ny vaska biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toringedau Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Har blitt lite oppdate her inne fortiden, men holder på med felgene som skal lakeres Det er rondell d58 som skal gjøres ferdig til gstreffet Har brukt malings/lakk fjerner over heile felgen. det skal pusses og gjøres skikkelig tenkte eg Har hatt på noe idag, og skal vente til i morgen til å spyle det av Fikk tipset av Knoskar her inne på bimmers Og visst noen lurer så er det meg (Dirty2r) og J0HNBeril som har DRP Brukerkonto ilag, so det blir litt krøll med brukerne noen bilder : og et bilde av bilen som den står idag har også kvitta oss med den ene tds'en og fikk en rotten en i bytte. men den skal nok piffast opp bilder kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toringedau Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 har fått på noen nye baklykter idag, synest at dei passet bedre en dei gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTalstad98 Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 har fått på noen nye baklykter idag, synest at dei passet bedre en dei gamle [ Bilde ] Likte bedre de lyktene der enn de andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Ser bra ut Tor Inge Sei ifrå om du treng å legge på dekk He dekkomleggar! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toringedau Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 kjem vell innom neste uke i da sikkert knut må ha noko dekk på rondell felgan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 kjem vell innom neste uke i da sikkert knut må ha noko dekk på rondell felgan Greit de du Ring før du kjem du Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toringedau Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Har byttet baklykter igjenn Tenkte at eg har sotete framlykter og blink, så må eg jo ha det bak og Har bestilt senkesett (supersport 50/35mm) som skal monteres i helgen visst pakken kommer. Har kjøpt meg nye nyrer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toringedau Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Må nesten legge ut Tds'en også. Er ganske mye som må gjøres med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DTalstad98 Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Kan jeg få kjøpe lyktene med kvite blinkers ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toringedau Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Her demontert det meste av en m50b20. Skal selge så det er bare skrike ut visst du skal ha noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toringedau Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Da bær det til gs idag blir mye fint å se på idag eg kommer selvfølgelig med mtech'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toringedau Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Har kjøpt meg felger i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå