Gå til innhold

DRP's prosjekter ;)

DRP
 Share

Anbefalte innlegg

var ute å kjørte tds'n her om dagen, å la merke til at motorn var litt varmere en vanlig :P så sto røyken ut av panseret og forventet at motoren hadde tatt kveld :P men var termostaten som var ødelagt å det hadde da blitt stort trøkk i slangene, som da hadde sprengt pompa til sirkulasjonen til varmeapperatet :P

nå er det da bestilt ny termostat og skal fikses opp imårra. sabla iriterendes at man trur det er det verste som har skjedd, så man sjekker topp å alt etter sprekker, å bruker mange timer på å lufte kjølesysteme, for å da tenke på at man skal sjekke slangene fra termostaten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Har blitt lite oppdate her inne fortiden, men holder på med felgene som skal lakeres :)

Det er rondell d58 som skal gjøres ferdig til gstreffet :)

Har brukt malings/lakk fjerner over heile felgen. det skal pusses og gjøres skikkelig tenkte eg :)

Har hatt på noe idag, og skal vente til i morgen til å spyle det av :)

Fikk tipset av Knoskar her inne på bimmers :)

Og visst noen lurer så er det meg (Dirty2r) og J0HNBeril som har DRP Brukerkonto ilag, so det blir litt krøll med brukerne :)

noen bilder :

0tneg0ypybgnhy3e8hlc.jpg

6eurox178z4c0ixs9cd2.jpg

lxwut71xjqi5mo26hlfg.jpg

f56zpdmdbuxh2xwv0h5l.jpg

og et bilde av bilen som den står idag :)

xqpuadlclmj6lfwjxl6z.jpg

har også kvitta oss med den ene tds'en og fikk en rotten en i bytte. men den skal nok piffast opp :)

bilder kommer snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har byttet baklykter igjenn :) Tenkte at eg har sotete framlykter og blink, så må eg jo ha det bak og :) Har bestilt senkesett (supersport 50/35mm) som skal monteres i helgen visst pakken kommer.

nrms4mvt9olle7zddwsd.jpg

Har kjøpt meg nye nyrer også :)

sipr04mdki23lsu5zy2t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...