Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SOLGT

Hei,

selger et skrudd halvbur i polert aluminium til E36. Det har stått i en E36 Compact, men jeg tror det passer til andre E36 også, det kan jeg undersøke nærmere hvis noen er intresert.

Her trengs det ikke å sveises noe, bare å skru fast med plater under i gulvet og i hjulbuen bak, dette følger med.

Det går ann å montere det med baksetet i, sideputene bak må da bare modifises ved å ta ut litt skum der bøylen går forbi. Staget som går på tvers over baksetet går ann å ta av.

Pris: SOLGT

sl9w1xww1kkkf7mdz1wo.jpg

rt898u9ghwariadtp6xj.jpg

vble3qoydk2zg2d0kt9e.jpg

53ugrn1n4ln39etbtesj.jpg

c27juxfj56ga1svt9lmq.jpg

Skrevet
Se om du kan finne ut om det passer E36 coupe :)

Produsenten har ikke greid å svare på epost. Eneste kilden jeg har på at det kan passe annet en compact er at han jeg kjøpte det av hadde dette i annonsen:

"Selger mitt brukte Wiechers Sport halvbur i polert aluminium.

Tverrstaget i baksetet er avtagbart og med dette ute så er baksetet fullt tilgjengelig. Passer E36 coupe, sedan og compact.

Rørdiameter er 40mm og tykkelse på rørene er 3mm, så er et lett bur!

Buret er tiltenkt skrudd, alt av braketter og bolter medfølger.

Noe merker på rørene etter bilbeltene og annet utstyr. "

De merkene på røra stemmer forsåvidt men det er ikke rare greiene. Den venstere skjøten er litt hardere å få sammen enn den andre, men det er ikke noe problem. Der beltene ligger inntil satte jeg på skumgummi som sees på bilde, uten de så lager de veldig irriternde skranglelyd hvis de ikke er i bruk.

Gnir man over en runde med autosol vil det bli enda blankere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...